جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 چاپ دلخواه روی بادکنک

چاپ دلخواه روی بادکنک

فهرست مطالب

امروزه چاپ بادکنک یک ابزار بسیار کارآمد و چشم نواز برای تبلیغات محسوب می‌شود که می‌تواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات برند و نام و نشان تجاری شما سروران را در زیباترین حالت ممکن و در راحت ترین شکل به دید عموم مردم برساند.

در نظر داشته باشید از آنجا که بادکنک می تواند یک حس شادی آفرین در افراد به وجود آورد به همین دلیل زمانی که فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی صورت می پذیرد می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود معطوف نماید.

این هم موجب می گردد که شما بتوانید خیلی راحت برند خود را در معرض دید مخاطب قرار داده و با توجه به حسی که تمامی افراد نسبت به بادکنک دارند ایشان را ترغیب به استفاده و یا خواندن برند شما بر روی بادکنک نمایید.

باید به این نکته اشاره نماییم که هر یک از تبلیغاتی که در هر حوزه‌ای انجام می شود مطمئنا دارای بازخورد و تاثیر گذاری خواهد بود. اما این نکته بسیار با اهمیت می باشد که چه تبلیغی با قیمت مناسب تر می‌تواند بازدهی بیشتری نیز به همراه داشته باشد.

به همین جهت به شما سروران این نکته را بیان می نماییم که چاپ بادکنک تبلیغاتی به همراه تولید بالن تبلیغاتی می تواند بسیار مورد توجه مخاطب قرار گیرد و علاوه بر جلب نظر مخاطب شما سروران، اسم و نام و نشان تجاری شما عزیزان نیز می تواند ملکه ذهن ایشان گردد.

بهترین طرح برای چاپ روی بادکنک:

در نظر داشته باشید که شما اگر بتوانید یک طرح بسیار ایده آل و یک لوگوی مناسب و متن تبلیغاتی خود را در دید عموم قرار دهید به صورتیکه در اولین نگاه بتوانند مفهوم تبلیغاتی شما از چاپ بادکنک تبلیغاتی را به دست آورد این امر موجب می گردد که شما بتوانید بازدهی و بازخورد بسیار مطلوبی به دست آورید و همینطور آن رسالت تبلیغاتی که از بادکنک تبلیغاتی در نظر داشته اید را بدست آورده و بهره مند شوید.

لازم به توضیح است که برای یک طرح دلخواه چاپ روی بادکنک می توانید نماد و لوگوی برند خود نام و نشان تجاری کسب و کار خویش و راه های ارتباطی در صفحات مجازی و یا در نهایت یک آدرس و یک شماره تماس بر روی بادکنک چاپ نمایید.

این موضوع بع این دلیل است که عموم مردم بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار نموده و از محصولات و کالاهایی که ارائه می نمایید بهره‌مند شود. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر متن تبلیغاتی شما بر روی بادکنک طولانی و زیاد باشد، می تواند از میزان بازخورد بادکنک تبلیغاتی بکاهد و میزان اثر بخشی آنرا را کم نماید.

لذا خواهشمندیم در زمان ثبت سفارش با همکاران و مشاورین ما در شرکت دیبا در زمینه طراحی لوگو، مشارکت و تعامل داشته باشید تا بتوانیم بهترین کار ممکن را تقدیم حضورتان نمائیم.

همچنین بخوانید: چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

کیفیت مرغوب بادکنک:

باید به این نکته نیز اشاره نماییم، از آنجا که کیفیت بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا بسیار مطلوب و ایده آل می باشد از این رو مادامی که شما سروران یک عدد بادکنک تبلیغاتی را به مشتریان خود تحویل می دهید ایشان می توانند در صورتی که بادکنک با جسم تیزی برخورد نکنند حداقل به مدت دو الی سه هفته از بادکنک استفاده کند.

این مدت و بازه زمانی مناسب که بادکنک در اختیار کودکان و مشتریان شما قرار دارد می تواند بهترین رسالت تبلیغاتی را برای شما به همراه داشته باشد و روز به روز بر طیف گسترده‌تری از مشتریان شما با توجه به تبلیغات تاثیر گذاری که انجام داده اید اضافه شود.

بادکنک آرایی با بادکنک تبلیغاتی:

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که بادکنک های تبلیغاتی برای بادکنک آرایی نیز بسیار جلب توجه خواهد نمود و می‌تواند تاثیرات چندین برابری نیز برای شما به همراه داشته باشد و با استفاده از و یا کمک گرفتن از افراد متخصص بادکنک آرایی می توانید اشکال بسیار جذاب و چشم نواز ها ایجاد نموده تا بادکنک های تبلیغاتی بتوانند به بهترین شکل ممکن در دید مخاطب قرار گیرند.

چاپ بادکنک برای مراسمات و اعیاد:

باید به این نکته اشاره نماییم که از چاپ بادکنک تبلیغاتی علاوه بر فعالیت‌های تجاری و استفاده در کسب و کارهای مختلف می‌توان برای مواردی نظیر فعالیت های اجتماعی فرهنگی و همچنین برای مراسمات خانوادگی نظیر جشن های خصوصی و یا مراسمات ملی و مذهبی و اعیاد فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی را سفارش داده و استفاده نمائید.

در نظر داشته باشید برخی از اعیاد و مناسبت ها که بسیار بادکنک تبلیغاتی مورد توجه عموم قرار می گیرد اعیادی نظیر عید سعید غدیر خم، عید قربان، مراسمات دهه فجر و ۲۲ بهمن و بسیاری دیگر از این دسته از از اعیاد و مراسمات می باشد که بادکنک تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه و یا گیفت تبلیغاتی برای شما سروران باشد تا بتوانید این اعیاد را به عموم مردم تبریک بگوئید.

لازم به ذکر است برخی از رنگ های متنوع و شاد که برای این گونه از مراسمات بسیار کاربرد دارد مانند رنگ های سبز قرمز سفید می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را در اولین نگاه به خود معطوف نموده و این دسته از رنگ های شاد نیز بسیار مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد و یک همخوانی بسیار عالی با برگزاری این دسته از مراسمات خواهد داشت.

برای برگزاری مراسمات ملی و مذهبی که در طول سال برگزار می شود، شرکت دیبا این افتخار را دارد که چاپ بادکنک و یا تولید بالن تبلیغاتی برای این گونه از مراسمات را به جهت سفارشات مشتریان گرامی انجام نماید.

لذا با افتخار اعلام می نمایم که شرکت دیبا نیز مفتخر است که می‌توانند سهم کوچکی از طرف تمام پرسنل و کادرمجرب خود را برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر از این دست از مراسمات را انجام داده و سفارشات را تقدیم حضورتان نمائیم.

شرکت دیبا در بازه های زمانی حداقل دو هفته مانده به این دست از مراسمات تخفیفات ویژه و منحصر به فردی را تقدیم حضور مشتریان گرامی می نماید تا شما عزیزان نیز بتوانید با قیمتی بسیار مناسب تر سفارشات خود را به شرکت دیبا محول نموده و در زمان بندی مورد نظر، محصولات خود را در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس های بادکنک در چیست؟

چاپ دلخواه روی بادکنک

چرا چاپ بادکنک در رنگ بندی های متنوع بیشتر بازخورد دارد؟

لازم به توضیح است که بهترین مدل بادکنک های تبلیغاتی، بادکنک مدل گرد و یا همان گلابی می‌باشد که می‌تواند علاوه بر جلوه ای که به وجود می‌آورد یک فضای چاپ بسیار ایده‌آل نیز در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم لوگوی شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نمائیم و همچنین این امکان وجود دارد شما سروران بتوانید از دو لوگو مجزا و منحصر به فرد نیز بر روی یک عدد بادکنک به صورت دو طرف چاپ استفاده نمائید.

لازم به توضیح است که رنگبندی های جور و یا الوان که ترکیب و تلفیقی از رنگ های مختلف و شاد می باشد می تواند تاثیر بیشتر و بسزایی را بر روی مخاطب اعمال نماید و از آنجا که این رنگ ها در رنگ هایی نظیر زرد، سفید، آبی، صورتی، قرمز، نارنجی و یا دیگر رنگ های شاد در نظر گرفته می شود یک احساس بسیار زیبا و یک ترکیب رنگ بسیار خاص را ایجاد می نماید تا رسالت تبلیغاتی شما عزیزان به بهترین شکل به دید عموم مردم برسد.

انتخاب رنگ اختصاصی برای بادکنک ها:

همچنین در مدل دیگر این امکان وجود دارد که شما سروران نیز از یک رنگ اختصاصی مثلاً رنگ بادکنک سفید برای تمامی سفارشات خود استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که استفاده از یک رنگ بادکنک فقط برای انجام همایش ها و سمینارها و به منظور رعایت تم سازمانی شما عزیزان جذابیت خواهد داشت و اگر شما سروران صرفاً بخواهید یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه نمایید استفاده از ترکیب رنگ های مختلف علاوه بر این که می تواند نگاه مشتری را به بادکنک های تبلیغاتی معطوف نماید، این امکان نیز میسر می باشد که به هر شخصی با توجه به رنگی که دلخواه ایشان می باشد یک هدیه تبلیغاتی مانند بادکنک تبلیغاتی ارائه نمایید.

باید این نکته را نیزاذعان نمائیم چاپ روی بادکنک برای رنگ های جور با یک رنگ متضاد صورت می گیرد که باعث می شود لوگو به راحتی بر روی بادکنک ها دیده و خوانده شود.

همچنین بخوانید: از بالن های تبلیغاتی در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیباخرید آنلاین تم تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *