💕 چاپ عکس روی بادکنک تولد

چاپ عکس روی بادکنک تولد

فهرست مطالب

سالروز تولد هر شخصی یکی از مهم ترین روزهای زندگی اش خواهد بود که حس سرمستی و شعف را در او ایجاد خواهد نمود.
هرکسی دوست دارد در روز تولدش کسانی که برایش مهم هستند در ابتدا این روز را به خاطر داشته باشند و سپس اینکه به هر نحوی که میتوانند حتی با یک تبریک ساده روز تولد را به تو تبریک بگویند .

چند ایده جالب برای تهیه کادوی تولد :

همه ی ما در طول زندگی خود با این مشکل جالب روبرو شده‌ایم که برای روز تولد عزیزان، دوستان و آشنایان خود چه کادویی را تهیه نماییم که او را بسیار خوشحال نموده و یک هدیه به رسم احترام به ایشان دهیم که موقع استفاده از آن هدیه، یاد ما بیافتد و یک حس ارزشمند را برای او تداعی نماید.

البته باید توجه داشت که کادو باید بر اساس شخصیت، سن و جنسیت طرف مقابل تهیه و به ایشان هدیه داده شود.

حالا ما می خواهیم چند ایده جالب را با شما در میان بگذاریم که تا حدی بتوانیم در این زمینه به شما کمک نماییم.

یکی از این کادو ها چاپ عکس به صورت چاپ بادکنک تولد می باشد که شما می توانید یک عکس زیبا از ایشان را که در گالری و آلبوم خود ذخیره دارید به همان شکل و با همان کیفیت روی بادکنک چاپ نمایید.

همچنین بخوانید: دکوراسیون تولد با بادکنک

چاپ عکس روی بادکنک تولد

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک

بادکنک های چاپ شده با عکس کسی که برایش تولد گرفته می شود را می توانید با کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای که شغلشان بادکنک آرایی است دیزاین‌ نمایید و یا حتی می توانید به صورت انفرادی و گروهی، بادکنک های چاپ شده را در محل برگزاری جشن تولد دیزاین نمایید .

یکی دیگر از کادو های جالب توجه برای هدیه دادن در جشن تولد، چاپ عکس روی لیوان سرامیکی می باشد که شرکت چاپ دیبا پیشنهاد می‌دهد تا حد امکان از لیوان های جادویی یا حرارتی سرامیکی برای چاپ عکس، متن و لوگو خود جهت تبریک گفتن به شخص مورد نظرتان استفاده نمایید.

علت این امر آن است که لیوان جادویی یا حرارتی در حالت ساده به رنگ مشکی می باشد و هیچ تصویری روی آن مشخص نیست اما وقتی که شما چای یا یک نوشیدنی گرم را داخل لیوان حرارتی بریزید سبب می گردد عکس مورد نظر شما ظرف کمتر از چند ثانیه روی لیوان نمایان شود که این امر می تواند شخص مورد نظرتان را بسیار شگفت زده و خوشحال نماید.

از دیگر کادوهای زیبا و خاص میتوان به چاپ عکس روی تیشرت و یا قاب گوشی موبایل نام برد که آنها نیز میتوانند در خور توجه و زیبا باشند .

اما یکی دیگر از پیشنهادهای ما، استفاده از چاپ بادکنک می باشد که جلوه ای بسیار زیبا خواهد داشت و شما می توانید تصویر یا نوشته دلخواه خود را روی بادکنک چاپ نمایید. و به وسیله همان بادکنک ها، محل تولد را تزیین نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

چند حالت بادکنک آرایی برای بادکنک های چاپ شده :

شما عزیزان با چاپ عکس روی بادکنک تولد قدم اول برای خوشحال نمودن فرد مورد نظر را برداشته اید. حال خیلی مهم است که بتوانید بادکنک های چاپ شده را به صورتی بسیار جالب و خیره کننده دیزاین نمایید .

شما هم می توانید بادکنک های چاپ شده را به این صورت که در محل جشن تولد قرار داده و بادکنک آرایی نمایید استفاده کنید و هم میتوانید یک بالن زیبا با بادکنک های چاپ شده درست کنید که این کار بسیار بسیار زیبا و شگفت انگیز خواهد بود .

برای انجام اینکار باید از چند نفر از دوستانتان نیز کمک بگیرید و تعداد زیادی بادکنک چاپ شده را با گاز هلیوم پر نموده و سپس سر بادکنک ها را با یک نوار و ربان محکم و بلند ببندید و این کار رو حداقل روی ۵۰ الی ۱۰۰ عدد بادکنک انجام دهید تا بالن شما آماده شود و حالا باید این بالن را به شخصی که تولدش است برای تبریک تقدیم کنید.

چقدر خاطره انگیز خواهد بود که در انتهای مراسم جشن تولد، بالن آماده شده را باز نموده و به آسمان رها نمایید و از این صحنه فیلمی به یادگار بگیرید تا برای همیشه این احساس زیبا برای او ماندگار شود .

همچنین بخوانید: استند بادکنک از کجا بخرم؟

چاپ عکس روی بادکنک تولد توسط شرکت دیبا :

شرکت چاپ دیبا با بهره گیری از بهترین دستگاه های به روز و نیروهای کار آزموده و مجرب میتواند سخترین عکس ها و تصاویر و لوگوهای اختصاصی مد نظر شما عزیزان را روی بادکنک با بالاترین و کیفیت چاپ نموده و در کمترین زمان ممکن در محل شما سروران سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی را تحویلتان نماید.

از آنجا که شرکت دیبا سابقه چندین سال فعالیت در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی دارد و با استفاده از به روزترین و کارآمد ترین انواع دستگاه های چاپ بادکنک می‌تواند فرآیند چاپ را انجام داده.

درنتیجه هرگونه لوگو و یا تصویری که شما عزیزان مدنظرتان می باشد را برای انجام کارهای فرهنگی و یا کارهای تجاری و از این دست از انواع تبلیغات که قصد آن را دارید که روی بادکنک تبلیغاتی چاپ گردد میسر نموده و به شما این نوید را می‌دهیم که در کوتاهترین زمان ممکن شرکت چاپ دیبا می تواند بهترین و باکیفیت ترین نوع چاپ روی بادکنک را انجام دهد

و هر نوع تصویری که شما عزیزان مد نظرتان می باشد را با همان کیفیت روی بادکنک به صورت تک رنگ چاپ نماید.

در نظر داشته باشید که چاپ عکس روی بادکنک می تواند یکی از پیچیده ترین انواع و مدل های چاپ باشد که نیاز به انجام ظریف کاری و دقت نظر و بازدهی کافی و بسیار مطلوب در امر استفاده از دستگاه چاپ بادکنک را دارا می باشد، تا بتواند این ظرفیت را داشته باشد و همچنین این امکان میسر باشد که چاپ تصویر و عکس روی بادکنک به درستی و بدون شره گی رنگ را از بین برده و یا در اصطلاح از ترکیب شدن رنگ ها در تصویر با همدیگر جلوگیری نماید تا تصویر مورد نظر به درستی روی بادکنک نقش ببندد.

چاپ عکس روی بادکنک تولد

همچنین بخوانید: چاپ متن روی بادکنک

مراحل انجام چاپ عکس و تصویر روی بادکنک تبلیغاتی:

برای انجام چاپ عکس روی بادکنک تبلیغاتی باید مراحل زیر با دقت و به صورت کامل طی شود تا بتوانیم یک تصویر بسیار زیبا را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و چشم هر مخاطبی در اولین نگاه معطوف به چاپ روی بادکنک نمائیم و منظور تبلیغاتی مان را از چاپ عکس مورد نظر به درستی نشان داده و به ایشان القا شود.

1-طراحی سیاه قلم از عکس

لازم به توضیح است که در اولین گام می بایست از تصویر مورد نظر که حالا برای هر شخص یا فردی که می باشد یک طراحی سیاه قلم از عکس مربوطه انجام شود تا بتوانیم نقاشی انجام شده را توسط تیم طراحی شرکت دیبا انجام داده و سپس از روی تصویر مورد نظر شابلون یا همان کلیشه را با همان ظرافت و نکات ریزی که در تصویر وجود دارد بسازیم.

2-نصب کلیشه و شروع چاپ

بعد از این مرحله می بایست کلیشه مورد نظر بر روی دستگاه تمام اتوماتیک چاپ بادکنک شرکت دیبا بسته شده و متصل نموده و سپس با توجه به رنگ بادکنک و تعداد مورد نظر مشتریان گرامی فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی صورت گرفته و پس از بسته بندی و وکیوم کردن سفارش، به آدرس مشخص شده مشتریان گرامی ارسال گردد.

نکته حائز اهمیت در امر چاپ بادکنک در شرکت دیبا این می باشد که شما عزیزان می توانید رنگ بادکنک و یا رنگ چاپی که مورد نظرتان می باشد را انتخاب نموده تا فرایند چاپ دقیقاً مطابق با سلیقه شما سروران انجام شده و صورت پذیرد.

چاپ عکس برای بزرگداشت افراد برجسته و اشخاص ملی و مذهبی:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا عموما چاپ تصویر بر روی بادکنک تبلیغاتی را برای انجام کارهای فرهنگی و یا به سبب بزرگداشت و مراسمات ملی و مذهبی چاپ نموده و تحویل مشتریان گرامی خواهد داد.

شایان ذکر است علاوه بر اینکه چاپ عکس برای اهداف تجاری و همینطور به سبب انجام مراسمات خصوصی و جشن های تولد و عروسی نیز صورت می پذیرد، یکی از عمده ترین مراسماتی که چاپ بادکنک به صورت تصویر انجام می گردد برای اعیاد و مراسمات دهه فجر و ۲۲ بهمن، بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی، انجام مراسمات به جهت چهاردهم و پانزدهم خرداد و رحلت امام خمینی، برگزاری سمینارها و همایشات به جهت بزرگداشت افراد معاصر و مشهور و برجسته کشور انجام شده و میسر می گردد.

به همین سبب شما سروران می توانید با خیالی آسوده تصویر مورد نظر خود را برای تیم طراحی شرکت دیبا ارسال نموده تا فرآیند چاپ در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گرفته و سفارش به هر نقطه از کشور که شما عزیزان در آن حضور دارید ارسال گردد.

همچنین بخوانید: جدیدترین ایده تبریک تولد با بالن تبریک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ عکس روی بادکنک تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *