💕 چرا بهتر است رنگ بالن ها روشن باشد

بالن تبلیغاتی پر بازده

فهرست مطالب

امروز بالن تبلیغاتی یک تبلیغات بسیار موثر و جدید محسوب می شود که مورد توجه تمامی برندها و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که بسیاری از انواع متنوع تبلیغات که در کشور رایج میباشد به نوعی کارایی و تأثیری که در گذشته داشته اند را از دست داده و دیگر مورد توجه عامه مردم قرار نمی گیرد. مثلاً در نظر بگیرید که ما در سطح شهر و در اتوبان ها و در جاهای مختلف، بسیاری از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی را می بینیم که دیگر برای ما آن جذابیتی که در گذشته داشته است را ندارد و به نوعی یک تبلیغات رایج محسوب می شود و برای انجام و نصب یک بیلبورد تبلیغاتی باید هزینه گزافی پرداخت شود در صورتی که می‌توانیم همان کار را به کمک بالن تبلیغاتی انجام دهیم و بازخورد به مراتب بهتر و بیشتری به دست آوریم.
شایان ذکر است که بالنهای تبلیغاتی در هر نقطه و هر مکانی که نصب شوند مطمئناً تمام افرادی که از فواصل دور و نزدیک از آن محل عبور می‌کنند به بالن توجه نموده و نگاه ایشان به صورت ناخودآگاه به این تبلیغات جذاب و بسیار تاثیرگذار جلب خواهد شد.

امکان ثبت سفارش دلخواه در مجموعه چاپ دیبا

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت مستمر می نماید و با بسیاری از برندهای معتبر در داخل کشور فعالیت نموده است و افتخار همکاری دارد، جهت تولید بالن تبلیغاتی این قابلیت را دارد که از هر رنگ پارچه ای که شما عزیزان برای سفارش بالن در نظر دارید استفاده نموده و همچنین به جهت چاپ روی بالن تبلیغاتی این امکان نیز میسر میباشد که هر نوع رنگ که مد نظرتان است برای چاپ روی بالن بهره برداری نمایند. در نظر داشته باشید که برای سفارش بالن این امکان نیز میسر می باشد که از تلفیق دو رنگ برای تولید بالن استفاده شود و همین طور می توانیم چاپ روی بالن تبلیغاتی را نیز به صورت چند رنگ آماده و تحویل شما عزیزان دهیم.
نکته قابل تامل در امر استفاده از پارچه ها با رنگ های متنوع می باشد. بدین منظور که برای تولید بالن تبلیغاتی بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود که این امر موجب می‌شود که وقتی که بالن در ارتفاع و در شرایط جوی گوناگون مانند باد و باران قرار بگیرد، به دلیل خالصی بیشتر مواد اولیه در تولید بالن میتواند تا میزان بسیار بیشتری مقاومت و استقامت داشته باشد و در اثر تابش شدید نور خورشید نیز با توجه به اینکه رنگ های روشن نور خورشید را تا میزان کمی به خود جذب می نمایند و به نوعی آفتاب را از خود عبور می دهند، موجب می شود که بالن بتواند با کیفیت بهتری در آسمان قرار داشته باشد و فرایند تبلیغات شما سروران را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید. از طرف دیگر باید به این موضوع توجه داشته باشیم که رنگ های روشن می‌توانند تاثیرات بیشتر و جلوه بسیار جذاب تری در آسمان برای تبلیغات بالن تبلیغاتی شما سروران به اجرا گذاشته و نگاه های بیشتری را به خود معطوف نماید.

همچنین بخوانید: تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی

 رنگ بالن ها

مزیت گاز هلیوم نسبت به گاز هلیوم در بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است با توجه به اینکه بالن های تبلیغاتی برای اینکه در آسمان قرار بگیرند نیاز به گازی دارند که نسبت به هوا سبکتر باشد و این قابلیت را داشته باشد که در مدت زمان بسیار مناسبی در داخل بالن باقی بماند. از آنجا که اکثر گازهایی که وجود دارد نسبت به هوا سبک تر میباشد، لذا برای استفاده از گاز مناسب در بالن تبلیغاتی باید به این نکته توجه داشته باشیم که گاز باید این قابلیت را دارا باشد که موجب گردد بالن در ارتفاع و به صورت معلق در هوا بمانند. از این رو از بهترین گازی هایی که برای اوج دهی بالن تبلیغاتی می توان نام برد، گاز هلیوم و همچنین گاز هلیوم می باشد.
این نکته نیز قابل تامل است که گاز ازت نیز نسبت به هوا سبک تر است اما این قابلیت را ندارد که به تنهایی بتواند بالن را به صورت معلق در هوا نگه دارد. در صورتی که گاز هلیوم و گاز هلیوم به راحتی هرچه تمام تر باعث در ارتفاع قرار گرفتن بالن شده و در مدت زمان بسیار مناسبی در داخل بالن باقی می‌ماند تا بالن تبلیغاتی بتواند رسالت خود که انجام تبلیغاتی چشمگیر می‌باشد را به درستی ایفا نماید.

تفاوت گاز هلیوم با گاز هلیوم

حال این نکته در ذهن ایجاد می شود که تفاوت گاز هلیوم

با گاز هلیوم در چه مباحثی می باشد. باید توجه داشت که گاز هلیوم یک گاز بسیار مطلوب بوده و نسبت به گاز هلیوم از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که اگر شما عزیزان بخواهید داخل یک بالن با قطر ۳ متر گاز هلیوم تزریق نمایید باید هزینه ای در حدود ۲۰ میلیون تومان بابت گاز هلیوم پرداخت نمایید در صورتی که گاز هلیوم همان کارایی را داشته و با صرف هزینه به مراتب پایین تری و در حدود ۸۰۰ تا یک میلیون تومان می‌توانند یک بالن قطر ۳ متر را به آسمان برد و تبلیغات و برند شما عزیزان را به اهتزاز در آورد. شایان ذکر است از آنجا که بالن تبلیغاتی می‌بایست در فضای باز و در ارتفاع بالا نصب و راه اندازی گردد پس به هیچ عنوان این امر میسر نمی باشد که بالن تبلیغاتی را در فضای بسته به جهت تبلیغات مورد استفاده قرار دهیم. لذا به همین جهت گاز هلیوم بهترین گزینه و مناسبترین گاز به جهت اوج دهی در بالن تبلیغاتی در فضای باز خواهد بود و به هیچ عنوان این امر که از گاز هلیوم برای تزریق داخل بالن تبلیغاتی استفاده شود منطقی نخواهد بود.

همچنین بخوانید: بالن هلیوم

 رنگ بالن ها

عمر مفید بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است از آنجا که بالن تبلیغاتی یک ابزاری می باشد که در فضای باز و در شرایط جوی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد پس باید توجه داشت که عمر مفید بالن تبلیغاتی نیز با توجه به شرایطی که برای نصب آن وجود دارد چیزی حدود یک سال می باشد. حال شرکت دیبا در امر تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر و گسترده‌ای دارد برای این که بتوانند در بازه زمانی یک سال بالن های سفارشی شما عزیزان را با همان کیفیت اولیه در اختیارتان قرار دهد، به همین منظور از بهترین پارچه به جهت تولید بالن تبلیغاتی بهره برده و بالن های سفارشی در شرکت دیبا فقط با پارچه برنی که ساخت شرکت مارون صنعت اصفهان می باشد، تولید و عرضه می گردد.

شایان ذکر است از آنجا که داخل بالن تبلیغاتی گاز هلیوم تزریق می گردد و گاز هلیوم یک گاز سبک تر نسبت به هوا بوده و به نوعی فرار می باشد به همین جهت با شارژ اولیه گاز داخل بالن، چیزی در حدود ۱۵ الی یک ماه بالن تبلیغاتی در ارتفاع باقی می ماند که بعد از سپری شدن مدت مذکور احتمال اینکه یک مقدار گاز داخل بالن کم شود و نیاز به تزریق گاز باشد، وجود دارد و شما عزیزان به راحتی و با صرف هزینه بسیار اندکی می‌توانید مجدد داخل بالن را گاز تزریق نموده و از بالن تبلیغاتی خویش بهره برداری نمایید.

شایان ذکر است این امکان در امر بالن های تبلیغاتی که توسط شرکت دیبا تولید می‌شود وجود دارد که شما عزیزان می توانید چاپ روی بالن تبلیغاتی را چندین مرتبه تعویض نموده و از متن ها و لوگو های مختلف برای چاپ روی بالن تبلیغاتی استفاده نموده و همچنین این امکان نیز میسر می باشد که گاز هلیوم داخل بالن را کاملا تخلیه نموده و بالن تبلیغاتی را در بازه زمانی های مختلف در و فواصل زمانی متنوع مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *