💕 چند ایده برای تولد

چند ایده برای تولد

فهرست مطالب

بهترین ایده ها برای تبریک تولد

سالروز تولد و مراسم و جشن تولد یکی از بهترین روزهایی است که برای هر شخصی می تواند در سال اتفاق بیفتد. اگر با خودمان صادق باشیم همه ی ما دوست داریم که این روز را با بهترین افرادی که در زندگیمان مهمترین نقش و جایگاه دارند جشن بگیریم و به پایکوبی مشغول شویم. این امر نیز یک خاطره به یاد ماندنی را ایجاد می کند که تا سالیان دور می توان با به یاد آوردن آن روز یک حس خوب و شور و نشاط را در خود احساس نمائیم.

باید در نظر داشته باشیم که برای برگزاری جشن تولد خویش یا عزیزانمان یکی از مهم ترین موضوعاتی که همیشه ذهن را درگیر می نماید این است که چه ایده ای را برای برگزاری مراسم تولد اجرا نمائیم تا بتوانیم یک مراسم رویایی و متفاوت را برای خود و میهمانان به وجود آوریم.

حال شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا در این مقاله قصد دارد چند ایده متفاوت و جالب توجه را به شما عزیزان برای برگزاری جشن های تولد آموزش دهد. لذا خواهشمندیم با دقت به ادامه مطلب توجه نمائید.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

چند ایده برای تولد

چاپ بادکنک برای تولد:

یکی از بهترین روش هایی که می توان به کمک آن شخص مورد نظر خویش را که قرار است برایش تولد بگیریم را سورپرایز نمائیم، چاپ بادکنک می باشد.

بدین منظور که این امکان توسط شرکت دیبا برای شما سروران و مشتریان گرامی فراهم می باشد که بتوانید از هر نقطه از کشور بادکنک تبلیغاتی مختص به تولد را با طرح و لوگوی اختصاصی و منحصر به فرد خویش به ما سفارش داده تا در بازه زمانی مورد نظرتان کار را تحویلتان دهیم.

لذا این نکته حائز اهمیت می باشد که متن و یا تصویر و یا هر آنچه که مد نظرتان می باشد که می بایست بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ گردد را به شرکت دیبا از طریق شبکه های اجتماعی ارسال نموده تا فرآیند طراحی آن توسط تیم مجرب شرکت دیبا صورت پذیرد و پس از تایید آن توسط شما عزیزان اقدام به چاپ بادکنک می نمائیم.

لذا به این نکته نیز باید اشاره نمائیم که شما مشتریان گرامی می توانید بادکنک های خود را به صورت رنگ جور که ترکیبی از رنگ های شاد می باشد استفاده و انتخاب نمائید و یا می توانید از بک یا دو رنگ که خودتان مشخص مینمائید برای چاپ در شرکت دیبا بهره ببریم که به آن چاپ بادکنک با رنگ اختصاصی گفته می شود.

لازم به توضیح است که چاپ بادکنک برای عزیزان شما در روز تولدشان می تواند یک هدیه بسیار ایده آل برای ایشان محسوب شود و همچنین چشم تمام میهمانان را به خود جذب نماید که یک خاطره فراموش نشدنی برای تمام حاضرین در مراسم ایجاد نماید.

همچنین بخوانید: تبریک تولد با بادکنک و بالن

تبریک تولد مجازی:

با توجه به روی کار آمدن شبکه های مجازی و استفاده مکرر افراد در سنین مختلف، شما سروران که در فاصله دور نسبت به عزیزان خود قرار دارید و نمی توانید به صورت حضوری در مراسم ایشان باشید و تبریک خود را اعلام نمائید، فقط کافی است گوشی تلفن همراه خویش را برداشته و داخل شبکه های اجتماعی شده و یک تماس تصویری با فرد مورد نظر برقرار نموده و همان حسی را که در صورت حضور در مراسم تولد او داشتید را با تماس تصویری به ایشان القا نمائید. لازم به توضیح است با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تمام جهان را فرا گرفته است و محدودیت رفت و آمد را ایجاد نموده، استفاده از تماس تصویری برای عرض تبریک تولد یک ایده جالب و دلچسب خواهد بود.

در ضمن شما سروران می توانید با استفاده از کارت های تبریک مجازی که به صورت پیش فرض و آماده در فضای اینترنت وجود دارد و بسیار نیز زیبا و خاص می باشد، یک کارت پستال برای عرض تبریک ایجاد نموده و هر مطلب و عنوانی را که مد نظرتان می باشد را داخل این کارت های تبریک نوشته و از طریق شبکه های اجتماعی برای عزیزان خود ارسال نمائید. کارت پستال یا کارت تبریک مجازی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین کارهایی می باشد که شما سروران می توانید جشن تولد را به عزیزان خود به صورت مجازی تبریک بگوئید.

همچنین بخوانید: وسایل تزیینی تولد برای مراسمات

چند ایده برای تولد

سوپرایز تولد:

همیشه و در همه حال اینکه بتوانیم افراد مهم زندگی خویش را در روز تولدشان سوپرایز نمائیم بسیار هیجان انگیز می باشد اما نیاز به ایده های جدید و نوآورانه دارد.

یکی از این ایده ها این است که شما به همراه تعداد زیادی از افراد که در زندگی فرد مورد نظر جایگاه ویژه ای دارند، می توانید هرکدام یک فیلم چند ثانیه ای از خود گرفته با این موضوع که بهترین آرزویی که برای فرد مورد نظر در سر دارید را برای او در این فیلم بیان نموده و سپس با جمع آوری و ادیت و میکس کردن این فلیم ها و ارسال فیلم برای او یا پخش کردن این فیلم در مراسم جشن تولد او، می توانید بزرگترین سوپرایز را خلق نموده و این هدیه جذاب به ایشان دهید.

یک ایده جالب دیگر این است که شما می توانید از بسته های پستی استفاده نمائید. شما در این روش می توانید کادوی تولد را به همراه یک نامه که احساسات خود را در آن برای فرد مورد نظر بیان نموده اید از طریق پست برای ایشان ارسال نمائید که بسیار غافلگیر کننده خواهد بود. این روش بیشتر برای غافلگیر کردن مادران و پدران عزیز کاربرد خواهد داشت که بسیار برای ایشان دارای اهمیت می باشد.

سورپرایز با بالن تبریک تولد:

یکی از پر ببیننده ترین انواع تبلیغات که می تواند نگاه همگان را به خود معطوف نماید تولید بالن تبلیغاتی می باشد که برای تمامی از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که تولید بالن در چند سال اخیر نیز به مرور برای مراسمات مختلف نظیر جشن تولد و ولنتاین نیز مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

به همین جهت شما عزیزان می توانید سایز بالن خود را انتخاب نموده که بهترین گزینه برای شما عزیزان به جهت تبریک تولد سایز ۳ متر و سایز ۳/۵ متر خواهد بود، سپس رنگ بالن را مشخص می نمائید که باید توجه داشته باشید شرکت دیبا طیف رنگی بسیار بالایی به جهت پارچه بالن برای چاپ در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت.

درنتیجه متن چاپ روی بالن را که بهترین حالت آن چند کلمه می باشد مشخص می نمایید تا فرآیند طراحی، تولید و چاپ بالن تبلیغاتی با توجه به سلیقه ی شما عزیزان انجام گردد.

لذا در آخرین مرحله، زمان و روز تولد و همچنین مکان و شهر و استانی که در آن حضور دارید را مشخص می نمائید تا فرآیند نصب در محل شما عزیزان به بهترین شکل صورت پذیرد و کار تقدیم حضورتان گردد.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بالن تبلیغاتی می تواند فرد مورد نظر شما را به طرز بسیار شگفت انگیزی هیجان زده نماید که این امر بسیار قابل توجه می باشد.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای بالن تبریک تولد و بالن تبلیغاتی به قسمت گالری بالن تبلیغاتی مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید: جدیدترین ایده تبریک تولد با بالن تولد

چند ایده برای تولد

ایده تولد دو نفره

یک جشن تولد خصوصی و دو نفره از آن دسته از جشن ها می باشد که بسیار زیبا و رمانتیک خواهد بود. پس شما برای اینکه بتوانید یک جشن تولد خاص برای فرد مورد علاقه در زندگیتان بگیرید باید به بعضی از نکات توجه نمائید. اما قرار نیست که زیاد هزینه صرف کنید، چون بیشتر احساسات و توجه شما به طرف مقابل حائز اهمیت می باشد.

یک ایده جالب برای تولد دو نفره این است که می توانید کادوی خود را به همراه یک نامه برای بیان احساسات خویش به محل کار فرد مورد علاقه خویش بفرستید تا ایشان را سورپرایز نمائید و یا اینکه در روز تولد ایشان یک قرار عاشقانه گذاشته و محل قرار را با گل و شمع و همچنین با بادکنک های چاپ شده با لوگوی اختصاصی خود دیزاین نموده و ایشان را غافلگیر نمائید که این روش بیشتر برای خانم ها به کار می رود و ایشان را تحت تاثیر قرار می دهد.

یک ایده تولد جذاب برای آقایان نیز این است که اتومبیل ایشان را در زمانی که ایشان از ماشین استفاده نمی کند و در پارکینگ است با بادکنک و یا چاپ بادکنک با عکس و یا لوگوی تولدت مبارک تزئین کرده و کادوی تهیه شده برای ایشان را نیز در ماشین قرار داده تا وقتی که او خواست از ماشین در روز تولدش استفاده کند بسیار سورپرایز و غافلگیر شود و همیشه این نوع تبریک شما را ذهن خواهد سپرد و در ادوار مختلف از آن به نیکی یاد می نماید.

برای سفارش انواع چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی از تیم خلاق چاپ دیبا بهره مند شوید. برای اطلاع از شرایط سفارش و انجام چاپ بادکنک و بالن تبریک می توانید با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: استند بادکنک از کجا بخرم؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چند ایده برای تبریک تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *