💕 طراحی و چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی با چاپ دو رنگ

چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی با چاپ دو رنگ

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن است از تبلیغات است که هم پرمخاطب بوده و هم بازخورد بسیار فراوانی را برای کسب و کارهای مختلف در بر خواهد داشت در نظر داشته باشید که شما می توانید تعداد حداقل هزار عدد بادکنک تبلیغاتی را با کمترین هزینه ممکن سفارش داده و به تعداد کثیری از مشتریان هدف خود در بازه های زمانی مختلف بادکنک های تبلیغاتی را ارائه داده و از تاثیر شگرف آن در کوتاه مدت و همچنین بلندمدت استفاده نمایید. لازم به توضیح است که چاپ روی بادکنک در اکثر موارد روی بادکنک های فویلی لاتکسی یا بالن و از این دست قبیل بادکنک هایی که در بازار موجود می باشد صورت گرفته و با توجه به سفارش مشتریان گرامی تولید و چاپ می گردد.

چاپ بادکنک پر مخاطب:

شایان ذکر است یکی از انواع بسیار پرمخاطب چاپ بادکنک تبلیغاتی، چاپ روی بادکنک لاتکس می باشد که با توجه به رنگ بندی های متنوع و شاد و همچنین مخاطب پسند بادکنک لاتکسی می توان از آن به عنوان بهترین نوع گیفت تبلیغاتی که با کمترین هزینه ممکن سفارش داده میشود استفاده نمود.

شرکت چاپ دیبا در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی چندین سال است به صورت مستمر فعالیت نموده و همچنین به عنوان برترین شرکت داخلی در زمینه چاپ بادکنک فعالیت می نماید و با بسیاری از از برندهای داخلی و خارجی که در ایران فعالیت می نمایند افتخار همکاری دارد. یکی از بهترین مدل های بادکنک لاتکسی که برای چاپ بادکنک استفاده می شود و فضا و بستر بسیار مناسبی به جهت تبلیغات را برای مخاطب به وجود می‌آورد و سایز و اندازه چاپ بادکنک روی آن بسیار ایده‌آل نیز می باشد مدل بادکنک گرد است.

همچنین بخوانید: چاپ متن روی بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی با چاپ دو رنگ

بهترین کیفیت چاپ:

توجه داشته باشید که بادکنک های گرد یا همان گلابی که در رنگ های مختلف در کشور عرضه می گردد توسط شرکت دیبا در کیفیت مالزی مورد چاپ قرار گرفته و با بهترین کیفیت ممکن تحویل مشتریان گرامی می گردد در نظر داشته باشید که کیفیت بادکنک مالزی یکی از بهترین کیفیت های موجود در کشور می باشد که از لحاظ رنگ بندی بسیار متنوع بوده و تمامی رنگ های شاد را در بر می گیرد و همچنین شرکت چاپ دیبا فرآیند چاپ خود را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و فقط به صورت تک رنگ انجام میدهد و کیفیت چاپ خود را تا ۲ سال گارانتی می نماید. لازم به ذکر است که در ایران فقط چاپ بادکنک با دستگاه به صورت تک رنگ انجام میشود و تمامی چاپهای دو رنگ فقط و فقط به صورت دستی صورت گرفته و دستگاه چاپ دو رنگ و یا چند رنگ در ایران موجود نمیباشد.

باید اذعان نماییم که بادکنک های مدل گرد با توجه به اینکه فرم ظاهری مناسبی دارند، میتوان از آن به صورت دو طرف چاپ یا اصطلاحاً دو رو چاپ نیز استفاده نمود که این امکان وجود دارد که یک لوگو را در دو طرف بادکنک چاپ نمایید یا اینکه از دو لوگوی مجزا برای دو طرف بادکنک به جهت چاپ استفاده نمایید که فضای ایده‌آل و بستر مناسبی جهت تبلیغات را نیز برای شما فراهم می‌آورد.

 بهترین سایز و اندازه بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که اندازه چاپ روی بادکنک به اندازه و سایز بادکنک بستگی دارد و سایز استاندارد بادکنک در کشور ما سایز ۱۲ اینچ یا سی سانت می باشد که در کیفیت مالزی شما می توانید بادکنک را تا ۳۲ و ۳۴ ثانت باد نمایید. اما از طرفی در کیفیت های مختلف مانند کیفیت چینی که از جنس و متریال مناسبی نیز برخوردار نمی باشد لذا از این رو این بادکنک ها در سایز ۱۰ یا یازده اینچ به مشتریان ارائه می گردد و به نام همان ۱۲ اینچ عرضه می شود.

اندازه کوچک بادکنک چینی سبب می گردد لوگو به درستی بر روی بادکنک نقش نبندد و زمانی که شما بادکنک را باد می نمایید لوگو در سایز مناسب نمایش داده نمیشود و جنبه تبلیغاتی کار تا حدود بسیار زیادی کم می شود. به همین جهت است که باید حتماً فرایند چاپ روی بادکنک در سایز ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت انجام شود و این سایز استاندارد بادکنک تبلیغاتی می باشد.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی در چه اندازه هایی تولید می شود؟

چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی با چاپ دو رنگ

سایز چاپ در طراحی ابتدایی:

باید اذعان نماییم که سایز چاپ روی بادکنک در طراحی ابتدایی در سایز ۱۵ در ۱۵ لب به لب می باشد که در اپلیکیشن و یا برنامه کورل طراحی میگردد. لذا زمانی که طراحی انجام شد از روی طراحی انجام شده ساخت شابلون صورت گرفته و سپس روی بادکنک فرایند چاپ انجام می گردد. حال این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که در نظر داشته باشید وقتی که سایز بادکنک در سایز استاندارد ۱۲ اینچ باشد هر مقداری که شما بادکنک را باد نمایید، لوگو چاپ شده روی بادکنک نیز بزرگتر میشود و جلوه بسیار بهتر و زیباتری را در بر خواهد داشت.

این امر سبب می شود که بادکنک های تبلیغاتی در شعاع فاصله طولانی نیز به راحتی قابل رویت بوده و بادکنک کار تبلیغاتی و رسالت خود را به درستی ایفا نماید تا هر شخصی که به بادکنک تبلیغاتی توجه نماید به راحتی بتوانند مفهوم و محتوای آن را ملاحظه نموده و اصل مطلب به درستی ادا گردد.

استفاده از رنگ سازمانی برای چاپ بادکنک:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود را در رنگ بندی های متنوع و یا اصطلاحا رنگ جور تولید و چاپ می نماید. منظور از رنگ جور این است که برای سفارشات چاپ بادکنک خود از تلفیقی از رنگ‌های مختلف نظیر آبی، زرد، سفید، قرمز، صورتی، نارنجی و غیره استفاده می شود که با توجه به رنگ بادکنک های موجود از رنگ چاپ متضاد به جهت چاپ استفاده می نمایید که لوگو به درستی خود را بر روی بادکنک نشان دهد. حال نکته قابل تامل این است که برخی از مشتریان شرکت چاپ دیبا با توجه به نوع فعالیت و بیزینسی که دارند از یک رنگ سازمانی برای کسب و کار خود به جهت تبلیغات استفاده می نمایند به این صورت که مثلاً فروشگاه های زنجیره ای وین مارکت از رنگ سازمانی سفید و قرمز برای کلیه تبلیغات خود استفاده می کند که شرکت چاپ دیبا در سفارشات ایشان از این دو رنگ بادکنک برای چاپ روی بادکنک استفاده می نماید.

استفاده از رنگ های متضاد در چاپ:

لذا به این صورت که مثلاً در یک سفارش ۱۰۰۰ عددی ۵۰۰ عدد از بادکنک ها به رنگ قرمز بوده و ۵۰۰ عدد دوم بادکنک ها به رنگ سفید می باشد که رنگ چاپ نیز به صورت متضاد بر روی بادکنک ها چاپ می گردد به این نحو که روی بادکنک قرمز چاپ سفید خورده و روی بادکنک سفید چاپ قرمز نقش می‌بندد. در حالت کلی اگر شرکتی رنگ سازمانی داشته باشد و ما در شرکت چاپ دیبا رنگ مورد نظر ایشان را موجود داشته باشیم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد برای اینکه بخواهیم رنگ سازمانی را به جهت چاپ استفاده نماییم و باید اذعان نماییم که هیچ گونه هزینه ای نیز برای چاپ روی بادکنک رنگ اختصاصی اضافه نمی گردد.

اما در صورت کلی بهترین حالت چاپ روی بادکنک با استفاده از رنگ جور می باشد که بیشتر مخاطب پسند خواهد بود، به این صورت که شاید شخصی بادکنک رنگ زرد دوست داشته باشد و شخص دیگر بادکنک رنگ آبی که با توجه به نوع علاقه ایشان به رنگ مورد نظرشان، شما میتوانید بادکنک تبلیغاتی را به ایشان ارائه نمایید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطب گذاشته شود.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک بزرگ

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ بادکنک تبلیغاتی لاتکسی با چاپ دو رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *