جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که شروع کار خود را با چاپ بادکنک تبلیغاتی انجام داده و با توجه به استقبال بسیار کثیر مشتریان گرامی اقدام به تولید بالن تبلیغاتی در کشور نیز نموده است این نوید را به شما سروران می دهد که در هر نقطه از کشور که باشید می توانید سفارش بالن تبلیغاتی خود را با توجه به خواست و نظر خویش به شرکت دیبا داده و ثبت سفارش نموده و در بازه زمانی بسیار کوتاه فرایند نصب و اجرا در محل شما سروران انجام خواهد پذیرفت.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

روش های ارسال بالن تبلیغاتی دیبا:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا به دو صورت، ارسال بالن تبلیغاتی را به نقاط مختلف کشور انجام می دهد.

ارسال بالن تبلیغاتی همراه با تیم اجرایی:

اولین حالت به این صورت می باشد که شما عزیزان سفارش خود را بر اساس نصب در محل مورد نظر خویش در شرکت دیبا ثبت می نمایید و نیاز به این می باشد که کادر نصب شرکت دیبا در محل واحد صنفی و تجاری شما حاضر شده و فرآیند نصب و عملیاتی شدن بالن تبلیغاتی انجام شود و پس از اوج دهی و به اهتزاز در آمدن سفارش، بالن تبلیغاتی تقدیم حضورتان گردد.

ارسال بالن تبلیغاتی بدون نصب و از طریق راه های ارتباطی:

همچنین مدل دیگر به این صورت می باشد که شما عزیزان نیاز به نصب بالن تبلیغاتی ندارید و خودتان می توانید فرایند نصب و اجرا را انجام دهید. که در این حالت فرایند طراحی تولید و چاپ در شرکت دیبا انجام پذیرفته و پس از بسته بندی سفارش، بالن تبلیغاتی از راه های ارتباطی نظیر باربری و ترمینال به شهر مورد نظر شما عزیزان ارسال می گردد.

روش های نصب بدون حضور تیم اجرایی:

در این صورت شما عزیزان می توانید اگر قرار است بالن را در یک سطح مشخص و روی یک سازه قرار دهید داخل آن را باد تزریق نموده و سپس بالن تبلیغاتی را بر روی ساز مشخص شده قرار داده و از آن بهره برداری نمایید.

در حالت دیگر می توانید با توجه به فیلم آموزشی نصب بالن که پرسنل شرکت دیبا برای تان ارسال می نماید به راحتی فرآیند نصب را انجام داده و گاز را داخل بالن تبلیغاتی تزریق نمایید و سپس بالن را در ارتفاع نصب نموده و مهار نمایید.

لذا باید در نظر داشته باشید که شرکت دیبا تمام نقاط کشور را از لحاظ ارسال و نصب بالن تبلیغاتی تحت پوشش قرار داده و بدون کوچکترین فوت وقت، بالن تبلیغاتی به محل شما عزیزان ارسال شده و یا نصب خواهد شد.

ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور

صادرات بالن تبلیغاتی به نقاط مختلف جهان:

شایان ذکر است با توجه به عنایت و لطف پروردگار، شرکت چاپ دیبا در سال‌های اخیر صادرات بالن تبلیغاتی را به نقاط مختلف جهان انجام داده است.

بدین منظور شما سروران و مشتریان گرامی می توانید از مجاری ارتباطی مانند شبکه های مجازی نظیر واتساپ به صورت تماس تلفنی و یا ارسال پیام با شماره واتساپ شرکت دیبا که در قسمت تماس با ما و داخل سایت رسمی شرکت دیبا قرار دارد ارتباط برقرار نمایید.

در این صورت شما پس از ارائه اطلاعات کافی نظیر مدل، سایز، رنگ بندی و نوع چاپ، شما سروران می‌توانید بالن مد نظر خود را ثبت سفارش نموده تا در یک بازه زمانی ۲ الی سه روزه فرایند طراحی، تولید و چاپ برای شما سروران انجام شده و پس از آماده شدن سفارش، بالن تبلیغاتی را می توانیم از طریق نماینده ای که شما سروران در داخل ایران معرفی نموده اید کار را به کشور مورد نظر شما عزیزان ارسال نماییم.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا با بهره برداری از همین روش، بالن های تبلیغاتی متعددی را به کشورهایی نظیر سوئد، ایتالیا، عراق، آذربایجان، قرقیزستان، ازبکستان، امریکا و بسیاری از کشورهای دیگر ارسال نموده است.

لذا شما عزیزان پس از تحویل بالن تبلیغاتی با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه و ایده آل می توانید به راحتی از آن در کشور مورد نظر خود استفاده نموده و چشم هر بیننده‌ای را به تبلیغات مورد نظر خویش معطوف نماید.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

مدت زمان تولید و نصب بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا:

باید به این نکته اشاره نماییم که شرکت چاپ دیبا با بهره گیری از به روزترین دستگاه های موجود در کشور می توانند چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی را به بهترین شکل و در سریعترین زمان ممکن میسر نموده و به سفارش شما سروران آماده نماید.

لازم به توضیح است از زمان ثبت سفارش بالن تبلیغاتی به شرکت دیبا تیم طراحی بالن تبلیغاتی فرایند طراحی لوگوی شما عزیزان را انجام داده و بدین صورت که با توجه به سایز و ابعادی که شما عزیزان برای بالن در نظر گرفته اید و رنگ بالن تبلیغاتی و همینطور رنگ متن چاپ و لوگوی مورد نظر شما، عملیات طراحی انجام می شود و سپس از طریق شبکه های اجتماعی طراحی انجام شده خدمتتان ارسال خواهد شد و پس از تایید شما مشتریان گرامی ادامه مراحل آغاز می گردد.

لازم به ذکر است که پس از تایید طراحی، فرایند تولید بالن تبلیغاتی با توجه به ابعاد و رنگ مورد نظر شما عزیزان آغاز شده و به موازات تولید بالن، فرایند چاپ نیز اقدام خواهد شد.

باید در نظر داشته باشید که از آنجا که چاپ روی بالن تبلیغاتی با استفاده از استیکر و شبرنگ انجام می شود لذا لازم می باشد که ابتدا چاپ روی بالن بر روی استیکر و شبرنگ انجام شده و لوگوی مورد نظر آماده باشد تا پس از تولید بالن فرایند چسباندن و چاپ روی بالن صورت پذیرفته و کار آماده ارسال به شما عزیزان گردد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شرکت دیبا با استفاده از به کارگیری از یک کادر مجرب و حرفه‌ای در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل فوق را انجام داده و کار را سریع آماده ارسال به شما سروران می نماید تا بتوانید به راحتی و در بازه زمانی مورد نظر خود از بالن تبلیغاتی اختصاصی خویش بهره برداری و استفاده نمایید و از بازدهی و بازخورد بسیار مطلوب و شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور

نحوه اجرای بالن تبلیغاتی در محل مورد نظر مشتریان:

در این مرحله لازم به توضیح است که باید در نظر داشته باشید پس از اینکه بالن تبلیغاتی در کارگاه شرکت دیبا آماده گردید و مراحل طراحی، تولید و چاپ سپری شد در آخرین مرحله بالن مورد نظر تحویل تیم نصب شرکت دیبا قرار می‌گیرد تا ایشان با توجه به لوکیشن و محل اعلامی و مورد نظر شما عزیزان، بالن را به همراه گاز مورد استفاده در بالن، از تهران تا شهری شما مشتریان گرامی در آن حضور دارید حمل نموده و سپس در واحد تجاری و صنفی شما حاضر شوند.

پس از اینکه بالن به شهر شما عزیزان رسید لازم است که بهترین جانمایی برای نصب بالن تبلیغاتی در محل واحد تجاری شما سروران انجام شود و پس از انتخاب بهترین نقطه برای نصب بالن تبلیغاتی با مشورت و نظر شما عزیزان و مشتریان گرامی کافی است در کمتر از دوساعت فرایند نصب و به اهتزاز درآمدن بالن تبلیغاتی انجام شده و کار به صورت کامل تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

باید در نظر داشته باشید که انتخاب و انجام جانمایی برای نصب بالن تبلیغاتی از آنجا اهمیت دارد که موجب می گردد که مادامی که بالن در یک جای مطلوب و یک نقطه ایده آل نصب شود مخاطب و مشتریان هدف شما سروران از هر زاویه ایی و از فواصل دور و نزدیک بتوانند متن چاپ و همینطور لوگوی اختصاصی شما عزیزان را مشاهده و ملاحظه نموده و با کسب و کار شما و تبلیغاتی که انجام داده اید ارتباط برقرار نموده و بر میزان فروش شما افزوده شود تا بتواند بهره‌ وری چشمگیری برایتان به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *