💕 بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می توان یک ابزار بسیار ایده آل برای انجام فرآیند تبلیغات و معرفی محصولات و همچنین برند و نشان تجاری شما سروران به منظور ارتقای شغلی و بازدهی و سودآوری در کسب و کارتان تلقی نمود.

در نظر داشته باشید که امروزه تبلیغات یک عنصر جدا نشدنی از پیشرفت و پیشبرد اهداف تجاری واحدهای تجاری و صاحبان مشاغل محسوب می گردد. تا شما عزیزان با به کارگیری درست و استفاده بهینه از مدل های تبلیغاتی بتوانید برند خود را به مخاطب معرفی نموده و از این طریق کسب سود و درآمد نمایید.

انتخاب کارآمدترین نوع تبلیغات

حال امروز در میان انبوهی از مدل های تبلیغاتی، اینکه بتوانید بهترین و کارآمدترین نوع تبلیغات را انتخاب نموده تا بر اساس آن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تجاری خویش را میسر نموده و جامه عمل بپوشانید امری است که نیاز به دقت نظر و بررسی خواهد داشت.

از این رو یکی از بهترین انواع تبلیغات که کاربرد بسیار مطلوب و بازدهی چشمگیر و شگفت انگیزی در برخواهد داشت چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی می باشد.

لازم به ذکر است که از آنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد بادکنک با لوگوی منحصر به فرد و اختصاصی شما عزیزان چاپ می گردد و همچنین با توجه به اینکه از قیمت بسیار منطقی و مقرون به صرفه ای با توجه به تعداد و کثرتی که دارد برخوردار می باشد، این امکان برای شما عزیزان میسر میگردد که بتوانید حداقل ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی خود را به هزار نفر از مشتریان و مراجعین خود در بازه های زمانی مختلف و فواصل گوناگون ارائه نموده.

بدین ترتیب، مراجعین شما می توانند به صورت رندم حداقل ۴ هزار نفر دیگر را با برند شما آشنا نموده و این امکان فقط و فقط با توجه به در دست داشتن بادکنک تبلیغاتی انحصاری شما عزیزان توسط مراجعین و مشتریانتان میسر می باشد تا مانند یک تابلوی تبلیغاتی در دست ایشان عمل نماید و کار تبلیغات برند شما را انجام دهد.

همچنین بخوانید: موارد استفاده از بادکنک تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

با کیفیت ترین جنس بادکنک در کشور:

لازم به توضیح است که فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور توسط تعداد معدودی از شرکت ها و تولید کننده های بادکنک تبلیغاتی در کشور انجام و میسر می شود.

باید در نظر داشته باشید که فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی در کیفیت جنس های مختلف و با قیمت های متنوع صورت می گیرد.

لذا بر همین اساس شرکت های مختلف با توجه به رسالت و اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی که دارند از بادکنک ها با جنس های گوناگون استفاده نموده و بهره می برند تا بتوانند فرایند تبلیغات شما عزیزان را انجام داده و جامه عمل بپوشاند.

از این رو برخی از مشتریان شرکت دیبا بعضا این سوال را می‌پرسند که چرا قیمت های بادکنک های تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف اعلام می گردد، متنوع بوده و یکسان نمی باشد.

از این رو باید به شما سروران همانطور که در مقالات گذشته اشاره نمودیم بیان نماییم که شرکت های مختلف با توجه به میزان حجم کار و یا حاشیه سود کاری که برای خود در نظر گرفته اند از کیفیت جنس های بادکنک متنوع استفاده می نمایند که می تواند همان تنوع قیمت را برای شما عزیزان در بر داشته باشد.

اما از آنجا که شرکت چاپ دیبا از بدو تاسیس خود بر یک رسالت کاری استوار بوده و این را در نظر گرفته که بتواند بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت ممکن به شما سروران ارائه نماید به همین دلیل شرکت دیبا فقط و فقط در حال حاضر از کیفیت جنس بادکنک مالزی که بهترین و مرغوب ترین جنس بادکنک در حال حاضر در کشور می باشد استفاده نموده و فرایند چاپ اختصاصی لوگوی شما عزیزان روی بادکنک را میسر می نماید.

باید به این نکته اشاره نماییم بادکنک های تبلیغاتی که توسط شرکت دیبا عرضه می گردد به هیچ عنوان دچار پرتی و یا سوراخ شدگی نمی باشد.

و شما عزیزان با توجه به هزینه تعداد ۱۰۰۰ عددی که انجام می دهید تعداد هزار بادکنک تبلیغاتی به منظور انجام فرآیند تبلیغات خود در اختیار خواهید داشت و از آنجا که سایز بادکنک تبلیغاتی مالزی که در شرکت دیبا عرضه و ارائه می گردد ۱۲ اینچ بوده لذا به بهترین حالت ممکن می توانید لوگوی خود را با بزرگترین سایز بر روی بادکنک چاپ نموده تا چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نماید.

همچنین بخوانید: انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

انواع رنگ برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از رنگ های متنوع به منظور چاپ، شرکت های مختلف استفاده و بهره برداری می کنند که هر کدام از این رنگ ها مزیت های خاص خود را خواهد داشت.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که رنگ چاپ روی بادکنک باید به شکلی باشد که در دراز مدت علاوه بر اینکه روی بادکنک باقی بماند و ترک نخورد و نشکند، نکته مهم تر این است که کیفیت خود را حفظ نموده و با همان وضوح و با همان کیفیتی که در روز اول خدمت شما سروران ارائه می گردد بتوان برای طولانی مدت نیز از آن بهره برد و استفاده نمود.

بدین منظور برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از رنگ‌های با حلال ریتاردر که به آن رنگ پی وی سی می گویند و یا رنگ هایی با پایه آب که این دسته از رنگ ها حلال آن آب بوده همانطور که از نامش پیداست و بسیار با کیفیت می باشد، استفاده می گردد.

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود از کیفیت رنگ پایه آب استفاده نموده و بدین خاطر که کیفیت خود را در دراز مدت حفظ نموده و به هیچ عنوان دچار کچلی و یا ریختگی رنگ نمی گردد و مهمتر از همه برای اپراتور و یا شخصی که در دراز مدت با رنگ کار می نماید هیچگونه ضرری نخواهد داشت، بدین منظور این دسته از رنگ ها بسیار کاربردی بوده و بهترین نوع چاپ را به ما ارائه خواهد داد.

لذا شرکت چاپ دیبا تا دوسال تمامی چاپ هایی که انجام داده است را گارانتی و ضمانت می نماید که در صورتی که شما عزیزان بادکنک های چاپ شده را در فضای خشک و دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید به هیچ عنوان حالت اولیه خود را از دست نداده و با همان کیفیت قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.

همچنین بخوانید: رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

استفاده از گیره و نی برای سفارشات چاپ بادکنک:

شایان ذکر است یکی از ملزومات و ابزاری که در استفاده بهتر از چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار کاربرد دارد و باعث می‌شود که مخاطب به راحتی بتواند بادکنک های تبلیغاتی را در سطح شهر و در اماکن عمومی حمل نموده تا افراد دیگر که از فواصل دور و نزدیک از مقابل بادکنک تبلیغاتی عبور می نمایند، بتوانند به راحتی این تابلو تبلیغاتی و برند انحصاری چاپ شده روی بادکنک را رویت نموده و این هم کمک شایانی در دیده شدن بهتره کسب و کار شما از تبلیغاتی که انجام میدهید ایجاد نماید، گیره ونی بادکنک یا همان گل و نی بادکنک می باشد.

گیره و نی بادکنک که از دو قسمت مجزا که یک دسته به شکل نی و همچنین یک نگه دارنده که آنرا گیره می نامند، تشکیل می شود. لذا این امر موجب می گردد که شما عزیزان به راحتی بتوانید بادکنک های چاپ شده را در کمترین زمان ممکن به گیره و نی بادکنک متصل نموده و برای سهولت در حمل بادکنک تبلیغاتی به مشتریان و مراجعین خود تحویل نمایید.

شایان توجه است مادامیکه شما عزیزان بخواهید بادکنک های تبلیغاتی خود را با پمپ باد بادکنک باد نمایید، استفاده از گیره و نی و بادکنک لازم و ضروری می باشد.

اما اگر قصد این را دارید که داخل بادکنک های تبلیغاتی خود را با گاز هلیوم پر نموده و تزریق نمایید، می توانید از یک ربان و یا یک نخ نیز بهره برده و در این هنگام نیاز به گیره و نی بادکنک نبوده و شما عزیزان می توانید سفارش خود را بدون گل و نی بادکنک در شرکت دیبا ثبت نموده تا فرایند کار مطابق با درخواست شما عزیزان انجام شود و صورت پذیرد.

همچنین بخوانید: فروش گل و نی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *