💕 تبریک تولد با بادکنک و بالن

تلمبه بادکنک ارسال فوری

فهرست مطالب

بسیاری از عموم مردم برای تبریک گفتن تولد به اشخاص مهم زندگی خود از هفته ها قبل برنامه ریزی می نمایند به شکل بسیار خاصی عزیران خود را سورپرایز نمایند و ایشان را شگفت زده کنند.

حال از آنجا که تولد هر شخص می تواند یک روز بسیار بخصوص برای هر فردی باشد و همه ی ما تمایل داریم که در روز تولدمان کسانی که جایگاه خاصی در زندگیمان دارند این روز را به بهترین شکل برایمان خاطره سازی نموده و به ما تبریک بگویند تا میزان مهر و محبت ایشان را نسبت به خود با تمام وجود احساس نمائیم.

ایده ای جدید برای تبریک تولد

حال یکی از بهترین ایده ها برای سورپرایز اشخاص منحصر به فرد زندگیمان این است که ایشان را با چاپ بادکنک و یا به اهتزاز در آوردن بالن تبلیغاتی در ارتفاع شگفت زده نمائیم.

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که با چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی چطور می شود یک نفر را آن هم به شکل ویژه سورپرایز نمود؟

لذا جواب این سوال این است که شما عزیزان می توانید از اسم ایشان استفاده نمائید و تبریک تولد خود را بر روی بادکنک چاپ نموده و به ایشان داده و یا اگر قصد برگزاری مراسم جشن تولد دارید نیز می توانید بادکنک های چاپ شده را به منظور بادکنک آرایی در مراسم و جشن مورد استفاده قرار دهید که جلوه ای بسیار خاص خواهد داشت.

از طرف دیگر شما عزیزان می توانید برای تبریک تولد عزیزانتان از بالن تبلیغاتی نیز استفاده نمایید و فقط کافی است که لوگو و متن مورد نظر خود را به شرکت دیبا تحویل دهید تا بالن تبلیغانی با رنگ مورد نظر شما و متن اختصاصیتان در روز تولد عزیزان شما و در هر شهر و استانی که قرار دارید نصب گردد تا عزیزان شما در ارتفاع و در آسمان تبریکات تولد شما را به زیباترین شکل ممکن ببیند و شگفت زده شوند.

اگر به نمونه کارهای چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی که سابق بر این شرکت دیبا برای تولد شما عزیزان چاپ و تولید نموده است در سایت و صفحات مجازی شرکت دیبا مراجعه و ملاحظه نمائید، مطمئنا مشتاق به انجام این قبیل از سورپرایزها خواهید شد.

همچنین بخوانید: جدیدترین ایده برای تبریک تولد با بالن تولد

تبریک تولد با بادکنک و بالن

چاپ بادکنک با رنگ درخواستی و اختصاصی:

حال بر همین اساس از آنجا که شرکت دیبا علاوه بر تبلیغات برای شرکت ها و برندهای گوناگون، اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تولد نیز می نماید، به همین جهت به شما سروران این نوید را می دهیم که می توانید چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا با هر رنگ و مدلی که مد نظرتان می باشد محول نموده تا تیم تخصصی شرکت دیبا به استفاده از تجربیات بسیار ارزنده خود بتواند یک کار و سفارش ایده آل براساس خواست و نظر شما سروران چاپ و تولید نماید.

به همین جهت می توانید برای سفارش بادکنک تبلیغاتی از رنگ های جور و الوان برای تبریک تولد استفاده نمائید تا علاوه بر به وجود آوردن یک ترکیب رنگ شاد و مفرح در مراسم جشن تولد، بتوانید دیزاین مناسبی نیز انجام دهید تا چشم هر ببیننده ای را به جشن و بادکنک آرایی خود جلب نمائید.

سفارش اختصاصی بالن تبلیغاتی:

اما برای سفارش بالن تبلیغاتی ویژه تولد به شما عزیزان این نکته را بیان می نمائیم که می توانید از رنگ اختصاصی برای سفارش بالن بهره ببرید.

بدین منظور که از قبل می توانید رنگ مورد علاقه ی فرد مورد نظر خود را به شرکت دیبا اعلام نمائید تا تولید بالن بر اساس رنگ پارچه انتخابی شما سروران صورت بگیرد و سپس لوگو و متن مورد نظرتان را با توجه به رنگ بالن در شرکت دیبا چاپ خواهیم نمود که به خوبی نوشته از فواصل دور و نزدیک بتواند چشم هر ببینده ای را به خود معطوف نماید و از طرف دیگر شخصی که تولدش خواهد بود نیز با رنگی که به آن علاقه مند می باشد و تولید بالن با همان رنگ صورت گرفته است بیشتر احساس خشنودی خواهد نمود و توجه ایشان بیشتر جلب می شود.

چاپ تصویر و چهره روی بادکنک ویژه تولد:

برای چاپ بادکنک ویژه تولد می توانید از هر دل نوشته و متنی که احساس می کنید می تواند بیشتر به مخاطبتان احساس رضایت و خرسندی دهد استفاده نمائید و شرکت دیبا با بهترین شکل ممکن متن شما سروران را طراحی خواهد نمود و سپس فرآیند چاپ آغاز می شود و در موعد مقرر کار تقدیم حضورتان می گردد.

اما یکی از بهترین ایده ها برای چاپ بادکنک استفاده از تصویر و چهره می باشد. بدین منظور که شما عزیزان می توانید تصویر شخص مورد نظرتان را به صورت سیاه و سفید بر روی بادکنک چاپ نمائید.

لذا برای انجام این کار فقط کافی است که یک نقاشی سیاه قلم از تصویر مورد نظر شما ابتدا صورت بگیرد و سپس شما عزیزان تصور نقاشی سیاه قلم را به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل داده تا فرآیند طراحی آغاز گردد و سپس بعد از انجام طراحی عملیات چاپ آغاز خواهد شد.

در نظر داشته باشید که شرکت دیبا با استفاده از بهترین دستگاه های روز می تواند تصویر چهره را به بهترین شکل انجام داده و همچنین این نوید را به شما سروران می دهیم که این امکان وجود دارد که تصویر را به صورت تک رنگ اما در هر رنگی که شما علاقه مند می باشد بر روی بادکنک ها چاپ نمائیم.

به عبارت دیگر می توانید در زمان ثبت سفارش بفرمائید که رنگ چاپ تصویر روی بادکنک ها با رنگ قرمز یا سبز و یا هر رنگ دیگری صورت پذیرد که با توجه به خواست و نظر شما عزیزان فرآیند چاپ آغاز و انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

بالن تبلیغاتی تبریک تولد

دیزاین و بادکنک آرایی با چاپ بادکنک:

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که دیزاین و بادکنک آرایی با چاپ بادکنک به مراتب چشمگیر خواهد بود و به هیچ عنوان با دیزاین با بادکنک خام و ساده قابل مقایسه نخواهد بود.

در نظر داشته باشید مادامیکه شما عزیزان از تصویر و یا لوگوی اختصاصی خود به جهت چاپ روی بادکنک ها بهره می برید و سپس این بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نموده و به صورت معلق در محیط جشن تولد قرار می دهید و یا بر روی استندهای رومیزی و ایستاده قرار داده و در جای جای محل تولد مستقر می نمائید بسیار جلب توجه نموده و می تواند یک خاطره بسیار شگفت انگیز و فراموش نشدنی نیز برای شخصی که تولد ایشان میباشد نیز به وجود آورد.

از طرف دیگر این امکان فراهم می باشد که شما عزیزان بادکنک های چاپ شده ویژه تولد را به گیره و نی متصل نموده و به هریک از افراد حاضر در مراسم تولد تحویل دهید که این امر نیز بسیار جلب توجه مینماید.

لذا اگر قصد دیزاین و بادکنک آرایی به اشکال بسیار خاص را دارید نیز می توانید از افراد متخصص بادکنک آرایی نیز کمک گرفته تا با خلق اشکال بسیار ایده آل رنگ و بوی بسیار حیرت انگیزی نیز به مراسم شما ببخشند و خلق نمایند.

همچنین بخوانید: چاپ متن روی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

تبریک تولد با بادکنک و بالن

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *