💕 خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

صادرات بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

خرید بالن بزرگ تبلیغاتی می تواند برای شما یک بازدهی بسیار مطلوب و بالا به همراه داشته باشد. شما علاوه بر اینکه برند، نام و نشان تجاری خود را در آسمان به دید عموم مردم می رسانید، می توانید از ظرفیت بالقوه بالن تبلیغاتی استفاده نموده و کسب و کار خود را رونق دهید.

تفاوت بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی بزرگ

حال این نکته بسیار مهم است که برخی از مشتریان این گمان را دارند که بالن تبلیغاتی همان بادکنک تبلیغاتی بزرگ است که در سایز و ابعاد بزرگتر در آسمان قرار می‌گیرد، که این طرز تفکر اشتباه می باشد.

جنس بالن تبلیغاتی

توجه داشته باشید که جنس بالن تبلیغاتی از نوعی پارچه به نام برنی می باشد که جنسی همانند سفره دارد. و به جهت این که استقامت بسیار بالایی در مقابل گرما و سرما و باران و برف دارد می‌تواند در ارتفاع مناسب به خوبی تبلیغات شما را با کیفیت مطلوب به دید مردم برساند و هیچ گونه اسیبی به آن نرسد.

متعلقات بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که بادکنک تبلیغاتی که به همراه گیره و نی توسط شرکت دیبا به شما مشتریان گرامی عرضه می شود بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در واحدهای تجاری و صنفی به عموم مردم ارائه گردد.

اما بالن تبلیغاتی مانند یک تابلوی تبلیغاتی عمل نموده و در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین در محل شما سروران نصب می گردد که موجب می شود از فواصل دور و نزدیک تبلیغات شما به درستی به دید مردم برسد.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

هزینه مناسب بالن تبلیغاتی در مقابل بیلبورد تبلیغاتی

حال خرید بالن بزرگ از آن جهت حائز اهمیت می باشد که چون بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر دیگر کارایی و بازدهی سابق را ندارد و هزینه بسیار بالایی برای سفارش دهنده و شما عزیزان در بر خواهد داشت، اما برخلاف آن بالن تبلیغاتی علاوه بر اینکه تبلیغات نو و جدید محسوب می‌شود، هزینه بسیار مقرون به صرفه برای شما عزیزان در بر خواهد داشت و می‌تواند با یک تاثیر گذاری چندین برابری نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات شما صاحبان مشاغل را انجام دهد.

شرایط خرید بالن تبلیغاتی به چه صورت است؟

لازم به توضیح است که شرایط خرید بالن تبلیغاتی به عواملی نظیر اینکه شما داخل شهر هستید یا خارج شهر، فضای اطراف شما باز هست یا باز نیست و اینکه ساختمان های بلند در مجاورت شما می باشد یا خیر بستگی دارد.

  • قطرهای مختلف بالن تبلیغاتی:

جزئیات کامل این موارد به این صورت می باشد که شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که اگر در داخل شهر هستید و فضای اطراف شما باز می باشد می توانید از قطر 3 متر و 3.5 متر برای چاپ و تبلیغات بالن تبلیغاتی استفاده نمایید.

لذا این امر موجب می شود بالن از فواصل دور و نزدیک قابل رویت باشد، اما اگر محیط اطرافتان مملو از ساختمان های بلند و آپارتمان می باشد می توانید از قطر 5.5 متر استفاده نموده که موجب می‌شود به راحتی بالن تبلیغاتی درمیان انبوهی از ساختمان های بلند خود را نشان داده و به عموم مردم نمایش داده شود.

همچنین بخوانید: مدل ها و انواع بالن تبلیغاتی

  • ابعاد و اندازه بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های قطر 3 متر و قطر 3.5 متر و همچنین قطر 5.5 متر تولید و عرضه می گردد.

باید توجه داشته باشید که هر چقدر که ابعاد و اندازه بالن تبلیغاتی بزرگتر باشد شعاع چاپ و یا فضای چاپی که برای تبلیغات شما سروران مورد استفاده نیز قرار می گیرد نیز بزرگ تر خواهد شد و مسلماً دید بهتر و تاثیر بیشتری خواهد داشت.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بالن های تبلیغاتی در شرکت دیبا در رنگ های متنوع تولید و عرضه می گردد که شما عزیزان در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود در خصوص بالن و یا همینطور رنگ چاپ روی بالن تبلیغاتی را انتخاب نموده تا فرایند تولید و چاپ با توجه به خواست و نظر شما سروران انجام و تامین گردد.

شایان ذکر است بالون تبلیغاتی با قطر 3 متر از فاصله 900 متری تا یک کیلومتری چاپ آن قابلیت دید دارد و همچنین خود بالن از فاصله 1.5 کیلومتری دیده می شود و نیز هر چقدر که سایز بالن تبلیغاتی بزرگتر می شود از فاصله دورتری قابلیت مشاهده را خواهد داشت.

  • نحوه پرداخت و ثبت سفارش:

لازم به توضیح است که در نظر داشته باشید شرایط خرید بالن تبلیغاتی بعد از ثبت سفارش بدین صورت می باشد که بعد از ثبت سفارش می بایست ۵۰% مبلغ کل سفارش به صورت پیش پرداخت واریز گردد و ۵۰٪ دوم زمانی که تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در محل شما سروران در هر نقطه از کشور که باشید حاضر شدند تا فرآیند نصب را برایتان انجام دهند، شما مشتریان گرامی تسویه سفارش را محبت می فرمایید انجام می دهید.

خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

قیمت بالن و بادکنک تبلیغاتی بزرگ:

قیمت بالن تبلیغاتی:

در خصوص قیمت بالن و بادکنک تبلیغاتی بزرگ باید به این نکته اشاره نماییم که از آنجا که برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می‌شود و همین طور برای اوج دهی و به پرواز در آوردن بالن، می بایست گاز هلیوم داخل آن تزریق شود و تمامی این متریال و مواد اولیه با توجه به نرخ روز در دسترس ما شرکت های تولیدی بالن تبلیغاتی می باشد، لذا بدین خاطر نمیتوان یک قیمت واحد برای یک بازه زمانی در نظر داشته باشیم. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و شماره تماس موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

قیمت بادکنک تبلیغاتی:

در خصوص قیمت بادکنک تبلیغاتی نیز این نکته حائز اهمیت از آنجا که بادکنک یک کالای وارداتی می باشد و نرخ آن رابطه تنگاتنگی با نرخ ارز دارد، لذا با توجه به شرایط موجود و حاکم در کشور، قیمت بادکنک به صورت به روز در اختیار ما قرار می گیرد و شرکت دیبا که فرایند چاپ بادکنک را انجام می دهد نسبت به قیمت بادکنک، قیمت چاپ بادکنک تبلیغاتی را مشخص و تعیین می نماید.

اما نکته قابل توجه در امر قیمت گذاری در شرکت دیبا، چه در خصوص بالن تبلیغاتی و چه در خصوص بادکنک تبلیغاتی به این شکل می باشد که شرکت دیبا با یک حاشیه سود بسیار پایین فرآیند تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی را انجام داده تا برای رفاه حال مشتریان گرامی بتواند یک قیمت بسیار رقابتی و مقرون به صرفه در اختیار شما سروران در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید ارائه نماید و این پایه و اساس کار و ادامه فعالیت در شرکت دیبا می باشد.

نحوه ثبت سفارش بالن بزرگ تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی:

نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا به این صورت می باشد که شما عزیزان از طریق اپلیکیشن واتساپ می بایست لوگو و یا هر آنچه که برای چاپ روی بالن تبلیغاتی نیاز می باشد را تحویل تیم طراحی شرکت دیبا دهید تا فرایند طراحی برای شما عزیزان آغاز گردد.

در نظر داشته باشید که در هنگام ثبت نیز باید رنگ بالن تبلیغاتی و سایز و ابعادی که مد نظرتان می باشد را نیز به ما اعلام نموده و شهری که در آن باید نصب بالن تبلیغاتی انجام شود نیز به ما در بدو سفارش اعلام گردد.

لذا بعد از آماده شدن طراحی لوگو و ارسال آن برای شما سروارن، تاییدیه طرح از طرف شما صورت خواهد گرفت و فرآیند تولید و چاپ بالن تبلیغاتی انجام خواهد گرفت.

در خصوص ثبت سفارش بادکنک تبلیغاتی نیز بدین صورت می باشد که شما عزیزان اطلاعات و داده ها را از طریق واتساپ برای ما ارسال می نمایید و بعد از طراحی لوگو و به تایید رسیدن شما سروران و مشخص شدن تعداد سفارش، فرایند چاپ روی بادکنک با توجه به رنگ های انتخابی و یا رنگ های جور یا همان تلفیق رنگ که توسط شرکت دیبا ارائه می گردد، چاپ روی بادکنک صورت می گیرد.

پس از آماده شدن سفارش، ارسال از طریق راه های ارتباطی مانند پیک در داخل تهران و برای ارسال به سایر نقاط کشور از طریق باربری، شرکت های اتوبوسرانی و خطوط هوایی ارسال صورت خواهد گرفت و این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که رسید و قبض بارنامه برای پیگیری‌های بعدی خدمت شما سروران ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

خرید بادکنک تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی در ایران:

لازم به توضیح است که قیمت بالن تبلیغاتی در ایران به فاکتورهای زیر بستگی خواهد داشت:

  • کیفیت پارچه ای که توسط شرکت های تولیدی برای تولید بالن به کار می‌رود.
  • قیمت گازهلیوم که توسط شرکت گاز عرضه می شود.
  • محلی که شما عزیزان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران هستید و با توجه به بعد مسافتی که قرار است بالن برایتان توسط تیم نصب شرکت دیبا ارسال و نصب شود.

تمامی این قیمت گذاری ها توسظ تیم دیبا تخمین و مشخص می گردد و به شما عزیزان در بدو سفارش تولید بالن تبلیغاتی اعلام میگردد.

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا از کیفیت پارچه برنی که توسط شرکت مارون صنعت اصفهان در رنگ بندی های متفاوت و در بهترین کیفیت موجود در ایران تولید می گردد استفاده نموده و تمامی بالن های تبلیغاتی شرکت دیبا توسط تیم نصب خود، نصب و اجرا خواهد شد و همچنین لازم به توضیح است که شرکت دیبا تمامی نقاط کشور را از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور را به جهت نصب پوشش داده و فرایند نصب بالن تبلیغاتی در محل شما عزیزان عملیاتی و اجرا می گردد.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و نمونه کار پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *