💕 سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی مناسبتی

چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می توان برای تمامی مناسبت های مختلف و گوناگون مورد استفاده قرار داد.

در نظر داشته باشید که شما سروران می توانید لوگوی اختصاصی خود را به شرکت چاپ دیبا سپرده تا طراحی مورد نظر بر روی لوگوی شما عزیزان که متناسب با چاپ روی بادکنک باشد صورت گرفته و بعد از به تایید رسیدن از طرف شما سروران به جهت چاپ روی بادکنک مورد استفاده قرار گیرد.

حال در نظر داشته باشید که از چاپ بادکنک تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات انواع مختلف مشاغل و واحدهای صنفی می توان برای مصارف گوناگون مانند اطلاع رسانی ها، کارهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین مناسبتهای مختلف استفاده نمود.

کیفیت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا از کیفیت بادکنک مالزی استفاده می نماید که سایز استاندارد این بادکنک ها ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد که با توجه به کیفیت مطلوب بادکنک مالزی می توانید آنها را تا ۳۲ و ۳۴ سانت باد نمایید.

نکته قابل توجه در امر استفاده از بادکنک با سایز استاندارد این است که یک فضای چاپ بسیار عالی در اختیار قرار می دهد تا بتوانید لوگوی مورد نظرتان را برای کارهای تبلیغاتی و مناسبتی نظیر دهه فجر، بیست و دو بهمن، نیمه شعبان و اعیاد ملی و مذهبی در سایز بسیار ایده آل و بزرگ چاپ نماییم تا مخاطب به راحتی و در اولین نگاه متوجه منظور شما از چاپ روی بادکنک گردد.

این عامل به جهت تبلیغات بسیار حائز اهمیت میباشد که مخاطب و مصرف کنندگان تبلیغات، بخصوص چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی بتوانند به راحتی چاپ انجام شده روی بادکنک و بالن را ملاحظه نموده و درک درستی از تبلیغات شما عزیزان بدست آورند.

نکته قابل توجه در امر استفاده از بادکنک تبلیغاتی در مناسبت های مختلف این است که بسیاری از مناسبت هایی که در کشور صورت می گیرد و انجام می پذیرد، برای نمایش در آن از یک رنگ بادکنک به خصوص استفاده میشود تا برای مخاطب جلوه بصری بهتری ایجاد کند.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی مناسبتی

 

استفاده از بادکنک تبلیغاتی در مناسبت های مختلف

مثلاً در نظر بگیرید که

  • برای ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن از بادکنک های رنگ سفید، سبز و قرمز که نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران می باشد استفاده می شود.
  • برای مناسبتی نظیر نیمه ‌شعبان از بادکنک های رنگ سبز که نمادی از ائمه اطهار می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای مناسبت های مختلف نظیر ایام سوگواری از بادکنک های رنگ مشکی استفاده می شود.

که این خود می تواند در نگاه اول مخاطب را جذب نموده تا ایشان توجه بیشتری به تبلیغات و یا اطلاع رسانی صورت گرفته از طرف شما عزیزان داشته باشد.

نحوه سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی برای مناسبت های خاص:

در نظر داشته باشید در کشور عزیزمان ایران مناسبت های ملی و مذهبی بسیاری در طی سال وجود دارد که شما عزیزان که در ارگان های دولتی و خصوصی هستید و یا بصورت انفرادی قصد انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی برای مناسبت های مختلف را دارید، باید به این نکته توجه نمایید که هر چقدر به مناسبت مورد نظر شما عزیزان نزدیک می شویم تعداد سفارشات بیشتر می‌شود و پیک کاری شرکت دیبا در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی گسترده تر می گردد.

لذا برای اینکه بتوانیم یک خدمات درست به شما عزیزان ارائه نماییم و با توجه به اینکه شما قصد سفارش برای یک مناسبت به خصوص را دارید، خواهشمندیم که از چندین روز قبل اقدام به ثبت سفارش نموده تا ما در یک بازه زمانی مطلوب بتوانیم کار چاپ بادکنک شما عزیزان را انجام داده و به شهر و استان مورد نظرتان ارسال نمائیم.

حال نکته قابل توجه در امر این که از شما عزیزان تقاضا دارین که چندین روز قبل از برگزاری مراسم مورد نظر خویش اقدام به سفارش چاپ بادکنک نمایید این است که همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، چون برای مناسبت های گوناگون از رنگ های به خصوصی از بادکنک برای چاپ استفاده می شود این امکان وجود دارد که در زمانی که شما عزیزان قصد ثبت سفارش دارید، بادکنک با رنگ مورد نظرتان در شرکت دیبا وجود نداشته باشد، که اگر یک بازه زمانی مطلوب داشته باشیم می توانیم بادکنک مد نظر شما عزیزان با رنگ اختصاصی را تامین نموده و فرآیند چاپ روی بادکنک را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در موعد مقرر سفارش خدمتتان ارسال می گردد.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه شرکت چاپ دیبا سابقه بسیار طولانی در امر چاپ بادکنک در کشور را دارد و در مناسبت ها و ایام مختلف و در ادوار گوناگون فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی برای مناسبت های مختلف را انجام داده است، از این رو ما می‌توانیم این پیشنهاد را به شما عزیزان بدهیم که با توجه به لوگو هایی که قبلاً تهیه شده و مختص به هر یک از ایام و مناسبت های متنوع می باشد، این امکان وجود دارد که از این طراحی ها و شابلون های از قبل تهیه شده برایتان استفاده نمائیم تا کیفیت و سهولت کار برای شما عزیزان به مراتب بهتر و مناسب تر باشد.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی مناسبتی

 

شرایط ویژه برای ثبت سفارش بالن تبلیغاتی در مناسبت های مختلف:

لازم به توضیح است با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در ایام و مناسبت های گوناگون با شرکت چاپ دیبا همکاری نموده و این افتخار را داریم تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در برگزاری مناسبت های متنوع داشته باشیم، بسیار برای ما محترم و حائز اهمیت می باشد و مسئولیت کار ما را در قبال اعتماد شما مشتریان گرامی چندین برابر می نماید.

حال لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا در طول سال برای برگزاری هرچه بهتر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی آفر ها و تخفیفات بسیار ویژه ای برای شما مشتریان گرامی در نظر می گیرد.

لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا بدین خاطر که بتواند یک سهم بسیار کوچک در برگزاری این گونه مراسمات داشته باشد به همین دلیل برای شما عزیزان تخفیفات متنوعی را در نظر خواهد گرفت.

لذا به شما عزیزان و مشتریان گرامی که قصد ثبت سفارش ویژه مناسبت ها و ایام مختلف در طی سال را دارید، اعلام می نماییم شرکت چاپ دیبا برای هر یک از مشتریان خود مبلغ ۱۵ درصد کل سفارشات را به عنوان تخفیف برای مشتریان عزیز در نظر می گیرد تا ما نیز بتوانیم رسالت خود را در امر بزرگداشت ایام و مناسبت های متنوع انجام داده و قدمی هر چند کوچک در این خصوص برداریم.

لازم به توضیح است از آنجا که برای مناسبت ها و ایام متنوع در طی سال از رنگ اختصاصی استفاده می‌شود، شرکت چاپ دیبا اعلام می دارد برای ثبت سفارش هر یک از ایام مذکور هیچ گونه هزینه اضافی برای استفاده از رنگ اختصاصی دریافت نمی نماید و قیمت سفارشات ملی و مذهبی را که با رنگ اختصاصی می باشد، مشابه همان قیمت رنگ جور که تلفیقی از رنگ های مختلف می باشد در نظر خواهد گرفت.

شما می توانید جهت ثبت سفارش بادکنک تبلیغاتی و یا بالن تبلیغاتی در مناسبت های خاص مورد نظر خود با مشاوران ا در چاپ دیبا در ارتباط باشید تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات را دریافت نمایید.

لازم به توضیح است که برای سفارش بالن تبلیغاتی شما می توانید از تیم متخصص اجرایی چاپ دیبا به جهت نصب بالن تبلیغاتی در محل مورد نظرتان نیز بهره مند شوید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی و همچنین پمپ باد برقی بادکنک به صفحات مربوطه در منوی نمونه کار مراحعه نمایید و یا ما را در شبکه اجتماعی های زیر دنبال کنید:

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: تخفیفات ویژه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی ویژه عید نوروز

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی مناسبتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *