💕 لوگوی بادکنک تبلیغاتی

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

برای انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی باید یک لوگوی مناسب به منظور تاثیرگذاری و بهره وری بسیار بالا در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم چشم هر بیننده ای را در اولین نگاه معطوف به تبلیغات خویش نماییم.

در نظر داشته باشید که برای طراحی لوگوی بادکنک تبلیغاتی میتوانید از آرم و یا نماد تجاری کسب و کار خود استفاده کنید.

همچنین از آدرس صفحات مجازی، متن و نوشته، کلمات کلیدی، شماره تماس، شعار تبلیغاتی و بسیاری دیگر از این دست از متن هایی که می‌توانند در کسب و کار شما رونق ایجاد نماید و یا مخاطب را ترغیب کند که بخواهد از کالاها و خدماتی که شما عرضه می نمایید و تبلیغات آن را به بهترین شکل ممکن به دید مخاطب نمایش می دهید استفاده نموده به نوعی بازدهی ایده آلی برای شما فراهم آورد.

رعایت نکات برای چاپ لوگوی بادکنک تبلیغاتی:

این نکته نیز حائز اهمیت می‌باشد که باید در نظر داشته باشیم که هر چقدر تعداد کلمات و یا اشکال و نوشته ها کمتر باشد و به عبارت دیگر کلماتی که بالاترین بهره وری را برای ما به همراه دارد و می تواند مخاطب را متوجه منظور تبلیغاتی ما نماید استفاده نموده تا هم چشم مخاطب اذیت نشده و به نوعی تبلیغات روزنامه ای نباشد که از حوصله مصرف کننده و یا همان مشتریان و مخاطبین شما خارج نشده و بازدهی به همراه داشته باشد.

حال به شما عزیزان این نکته را اذعان می نماییم که بهترین روش این است که از متن و نوشته برای تبلیغات خود بهره برداری نمایید و یک لینک و یا یک آدرس به مشتری بدهید که بتواند خیلی راحت در مورد کسب و کار شما تحقیق نموده و استفاده نماید.

به عبارت دیگر این لینک می تواند آدرس سایت و یا صفحات مجازی کسب و کار شما باشد که مشتری به راحتی و در کمتر از چند ثانیه می تواند تمامی فرایند کاری که شما عزیزان انجام می دهید را ملاحظه و مشاهده نموده و بهره برداری نمایید.

پس به شما سروران این نکته را اذعان می‌کنیم که در تبلیغات خود حتماً از کلمات و تصاویر و یا کدها و آدرس های درست استفاده نموده تا مشتری بتوانند بیشترین بهره وری را از تبلیغات شما به دست آورد و همین دیده شدن است که موجب می‌شود بازخورد و بازدهی مطلوبی در کسب و کار شما ایجاد شود.

همچنین بخوانید: سفارش طراحی و چاپ بادکنک

لوگوی بادکنک تبلیغاتی

چه رنگ هایی برای بادکنک تبلیغاتی مناسب است؟

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای انجام تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خویش از کیفیت جنس بادکنک مالزی استفاده می نماید که این امر موجب می‌شود کیفیت بادکنکی بسیار عالی با متریال و مواد اولیه فوق‌العاده در اختیار داشته باشیم و بتوانیم فرآیند چاپ روی بادکنک را روی این دست از بادکنک ها انجام داده و به شما سروران تحویل نماییم.

شایان ذکر است که بادکنک های مالزی در رنگ بندی های بسیار متنوع و شاد توسط شرکت دیبا عرضه و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بادکنک رنگ جور یا الوان:

در نظر داشته باشید که اگر شما عزیزان صرفاً بادکنک تبلیغاتی را برای اینکار می خواهید که تبلیغات خود را در واحد صنفی خویش به دست عموم مردم بدهید و ایشان در کوچه و بازار تبلیغات شما را انجام دهند، بهترین روش استفاده از بادکنک رنگ جور یا همان ترکیب رنگ و الوان می باشد.

بادکنک رنگ اختصاصی:

اما اگر از بادکنک تبلیغاتی صرفاً برای همایش ها و سمینارها و بسیاری دست از این مراسمات که قرار است بادکنک تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی و یا رنگ سازمانی شما را به مخاطب القا نماید، بهترین روش این است که از بادکنک رنگ اختصاصی استفاده نموده که این امر موجب می‌شود بتوانیم روی بادکنک ها با رنگی که شما عزیزان انتخاب نموده اید فرایند چاپ را انجام داده و سفارش را تقدیم حضورتان نماییم.

نکته حائز اهمیت این است که در شرکت دیبا این امر برایتان میسر می باشد که بتوانید سفارشات بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را با توجه به رنگ بندی مورد نظر و همینطور رنگ چاپی که مورد پسندتان می باشد انتخاب نموده و کار با توجه به ایده آل شما تقدیم حضورتان شود.

لوگوی بادکنک تبلیغاتی

استفاده از بادکنک تبلیغاتی تا چه میزان بازدهی دارد؟

لازم به توضیح است که امروزه مدل های تبلیغاتی بسیار مختلف و گوناگونی در کشور در دسترس شما عزیزان می باشد که هر کدام یک از این مدل های تبلیغاتی بازخورد و بازدهی منحصر به فردی را برایتان به همراه خواهد داشت.

لذا این که شما عزیزان بتوانید بهترین و ایده آل ترین نوع تبلیغات را انتخاب نموده و از آن بازخورد مطلوب به دست آورید یک گزینه‌ای است که می بایست به آن دقت نظر داشته باشید و نیاز به بررسی خواهد داشت.

لذا با توجه به شرایطی که به آن اشاره نمودیم دو مدل تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی برای شما عزیزان باشد که جدا از بازدهی بسیار بی نظیری که برایتان به همراه خواهد داشت، از صرفه اقتصادی و توجیه اقتصادی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه ممکن تعداد ۱۰۰۰ عدد بادکنک در اختیار داشته باشید که این تابلو های تبلیغاتی همان چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که موجب می گردد مادامیکه شما عزیزان هر یک از این بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خود تحویل دهید، بادکنک ها در سطح شهر به حرکت درآمده و چشم هر بیننده‌ای را معطوف به خود نماید و از طرف تبلیغات شما عزیزان در جای‌ جای شهر به دید مخاطب خواهد رسید.

این همان بهترین گزینه تبلیغاتی محسوب می‌شود که می‌تواند به بهترین شکل ممکن رسالت تبلیغاتی شما عزیزان را به دید عموم مردم برسانند.

همچنین بخوانید: انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک تبلیغاتی:

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم شرکت دیبا از کیفیت مالزی برای چاپ بادکنک استفاده می کند و از آنجا که این کیفیت، استفاده از متریال فوق‌العاده‌ای در تولید آن دست داشته است این قابلیت برای آن وجود دارد که بتوانیم گاز هلیوم را داخل بادکنک ها تزریق نموده و به راحتی و به بهترین شکل ممکن از بادکنک های تبلیغاتی خود بهره برداری و استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان برای سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود نیز می توانید از پمپ باد بادکنک بهره برداری نموده و در هنگام ثبت سفارش یک پمپ باد برقی دو سوپاپه نیز به همراه سفارش خود ثبت کرده تا هنگامی که بادکنک های تبلیغاتی به دستتان رسید بتوانید به بهترین شکل ممکن و راحت ترین راه ممکن بادکنک ها را باد نموده و پس از باد نمودن به گیره و نی بادکنک متصل نموده و به مشتریان خود تحویل نمایید.

اما اگر قصد این را دارید که از بادکنک های تبلیغاتی خود به منظور بادکنک آرایی استفاده کرده و یا این نیاز برایتان مبرم می باشد که داخل آنها را گاز هلیوم تزریق نمایید این نوید را می دهیم که می توانید به راحتی داخل بادکنک ها را گاز هلیوم تزریق نموده و مادامی که دهانه آن را به وسیله یک نخ و یا یک ربان بسته و به راحتی می توانید بادکنک های تبلیغاتی را که معلق در هوا می باشد به مشتریان تحویل داده و جذابیت بسیار ایده آلی برای ایشان به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید: تولید بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

لوگوی بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *