💕 نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

روش انجام چاپ صفحه ای روی بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور عزیزمان ایران فعالیت می نماید و این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای مختلف افتخار همکاری داشته است.

مشاوره در خصوص ثبت سفارش بالن تبلیغاتی:

نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا بدین صورت می باشد که شما عزیزان با تیم طراحی و تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و اطلاعات کلی و کاملی در خصوص ابعاد و اندازه های بالن تبلیغاتی و همینطور فضای چاپ بالن و همچنین ارتفاعی که بالن قرار است در آسمان قرار بگیرد و مدت ماندگاری بالن تبلیغاتی و در آخر شعاع دیدی که ابعاد مختلف بالن در اختیار ما می گذارد توسط کادر تولید بالن تبلیغاتی بصورت کلی و اجمالی به شما توضیح داده می شود.

لازم به توضیح است بعد از این که شما عزیزان اطلاعات کامل را به دست آوردید به تمامی سوالاتی که در ذهن مشتریان گرامی به وجود می آید به صورت کلی و واضح توضیح داده می شود تا شما سروران بتوانید با دیدی باز و انتخابی درست ابعاد مختلف بالن تبلیغاتی را انتخاب نموده و به شرکت چاپ دیبا سفارش دهید.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بعد از اینکه شما سروران رنگ مورد نظر برای تولید بالن و همینطور رنگ چاپ بالن تبلیغاتی را نیز انتخاب نمودید زمانبندی اجرا و نصب بالن تبلیغاتی با توجه به در خواستی که شما مشتریان گرامی دارید، مشخص میگردد و در بدو سفارش خدمتتان اعلام میشود.

در نظر داشته باشید بعد از اینکه اطلاعات تکمیلی ارائه گردید و ثبت سفارش از طرف شما سروران صورت گرفت، می بایست اطلاعات و داده هایی که برای چاپ روی بالن تبلیغاتی نیز باید صورت گیرد و از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتساپ برای تیم طراحی شرکت دیبا ارسال گردد تا طراحی با توجه به ماکت ها و ابعادی که شما انتخاب نموده اید برایتان ارسال و پس از تایید به مرحله چاپ برسد و سپس در آخر تیم نصب شرکت چاپ دیبا در محل شما عزیزان حضور به هم رسانده و فرآیند نصب را برایتان انجام خواهد.

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

 

موارد و نکات مهمی را که برای سفارش بالن باید مشتریان بیان نمایند:

لازم به ذکر است از نکات و مواردی که شما عزیزان باید به شرکت چاپ دیبا در زمان ثبت سفارش توضیح نمایید این است که:

  1.  آیا فرودگاه و یا اماکن نظامی در مجاورت محلی که بالن تبلیغاتی قرار است نصب شود وجود دارد یا خیر؟
  2.  آیا داخل شهر هستید و یا خارج از شهر قرار دارید که ما بتوانیم بهترین راهنمایی را برای اینکه از چه قطر بالن تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده نمایید.
  3.  ساختمانی که بالن تبلیغاتی باید بر روی آن نصب شود چند متر ارتفاع دارد تا بتوانیم یک برآورد درست و یک تخمین مناسب به جهت نصب بالن در شرکت دیبا انجام شود.

آیا بالن تبلیغاتی نیاز به مجوز دارد؟

لازم به توضیح است که یکی از سوالات متداول که توسط مشتریان عزیز از تیم طراحی و تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا پرسیده می شود این است که آیا برای نصب بالن تبلیغاتی نیاز به مجوز توسط ارگان های مختلف نظیر شهرداری و اداره اماکن باید اخذ گردد یا خیر؟

لازم به توضیح است باید به این نکته اشاره نماییم که بالن تبلیغاتی در هیچ نقطه‌ای از ایران به جهت نصب و راه اندازی نیاز به مجوز از هیچ ارگانی ندارد.

آن هم به این دلیل است که با توجه به اینکه بالن در فضای بالای پشت بام شما و در محلی که حضور دارید نصب می شود و در محدوده تحت تصرف شما می باشد و به همین دلیل به هیچ عنوان نیاز به اخذ مجوز از هیچ ارگانی نمی باشد و فرآیند نصب بالن در تمامی نقاط کشور به راحتی توسط تیم اجرایی و نصب بالن تبلیغاتی صورت می پذیرد.

اما همانطور که در این مقاله و مقالات گذشته اشاره نمودیم اگر نزدیک به ارگان های نظامی و فرودگاه ها می باشید نیاز به اخذ مجوز به جهت راه اندازی و نصب بالن تبلیغاتی می باشد و در سایر موارد هیچ گونه مجوز و یا تاییده ای نیاز نمی باشد.

همچنین بخوانید: مجوز بالن تبلیغاتی

نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

 

ابعاد متنوع و رنگ های بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی در ابعاد و اشکال مختلف توسط شرکت دیبا تولید و چاپ می‌شود و لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی مدل گرد در ابعادی نظیر قطر ۳ متر، قطر ۵/۳ و قطر ۵/۵ متر تولید می گردد.

شرکت چاپ دیبا در تمامی سفارشات این نکته را به مشتریان عزیز اذعان می نماید که بهترین مدل برای استفاده از بالن تبلیغاتی، مدل گرد و کروی می باشد که با توجه به فرم ظاهری و حالت آیرودینامیکی که دارد می‌تواند به راحتی هم فضای چاپ بسیار مطلوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهد و هم این که بدون هیچ مشکلی باد را از خود عبور می دهد که این امر موجب می‌شود در اثر وزش باد به هیچ عنوان بالن تکان نخورد.

حال نکته دیگر این است که بهترین رنگ هایی که برای تولید بالن می تواند مورد استفاده قرار گیرد، رنگهایی مانند قرمز، زرد و سفید می باشد که علاوه بر کیفیت مطلوب این دسته از رنگ ها، باید اذعان کنیم رنگ های مذکور به بهترین شکل ممکن میتواند تبلیغات شما را به دید عموم مردم برساند و تاثیر بسیار ایده آلی بر روی مخاطب گذارد.

نحوه نصب و اجرای بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است بعد از این که فرایند تولید و چاپ بالن تبلیغاتی صورت گرفت تیم نصب و اجرای بالن تبلیغاتی در محل شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید حاضر شده و پس از اینکه تزریق گاز هلیوم داخل بالن تبلیغاتی به میزان لازم صورت گرفت، که این امر با توجه به ابعاد مختلف بالن تبلیغاتی متغیر می باشد، سپس بالن توسط طناب های قطور در محل شما عزیزان که از قبل و توسط پرسنل شرکت دیبا جا نمایی شده است مهار می شود و نصب می گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین نقطه برای اینکه بتوان بالن تبلیغاتی را در محل شما نصب کرد، که توسط تیم ما انتخاب شده تا علاوه بر اینکه بالن یک جای مناسبی برای نصب داشته باشد، بتواند بعد از نصب به بهترین شکل ممکن رسالت تبلیغاتی خود را انجام داده و تبلیغات شما سروران به راحتی و به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسد تا شما عزیزان بتوانید از تبلیغات خویش بهترین بهره وری و سودآوری را به دست آورید.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *