💕 مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع

چاپ برچسب روی بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی با توجه به جلوه بصری و فرم و حالتی که دارد و از همه مهمتر با توجه به ارتفاعی که از سطح زمین نصب می شود می تواند چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نموده و در کوتاهترین زمان ممکن منظور تبلیغاتی شما عزیزان را به عموم مردم برساند که این امر مهمترین رسالت تبلیغاتی یک مدل از تبلیغات امروزی می باشد که در کنار جلوه مناسب، بازخورد ایده آل نیز به همراه داشته باشد.

باید توجه داشته باشید که بالن تبلیغاتی را می بایست در ارتفاع حدود ۳۰ الی ۵۰ متری از سطح زمین نصب نماییم تا مخاطب و مشتریان حدف بتوانند به راحتی چاپ و تبلیغ روی بالن را مشاهده و ملاحظه نمایند.

طول عمر بالن تبلیغاتی:

این نکته مهم است که مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع حدود یکسال بصورت مداوم می باشد و سبب می گردد تمامی افراد و اشخاصی که در محدوده شما عبور و مرور و یا زندگی می کنند، تبلیغات شما را دیده و تاثیر شگرف آن در یک بازه زمانی کوتاه بر روی کسب و کار شما ایجاد گردد.

لازم به توضیح است بالن تبلیغاتی از پارچه ای به نام پارچه برنی تولید می گردد.

این پارچه مانند سفره های غذا که در منزل خود استفاده می نماییم و یا دیده ایم، می باشد که با توجه به اینکه منافذ بسته ای دارد گاز را داخل خود به بهترین شکل ممکن نگهداری می نماید و موجب می گردد که بالن در ارتفاع باقی بماند.

در نظر داشته باشید که با توجه به این موضوع که بالن تبلیغاتی در ارتفاع و در هوای باز قرار دارد و در معرض تابش خورشید و هوای سرد و گرم می باشد از طول عمر بسیار مطلوبی برخوردار می باشد.

لذا با توجه به عمر مفید پارچه بالن و میزان هزینه مقرون به صرفه ای که برای شما به همراه دارد از بازدهی خیره کننده ای نیز برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید: پارچه ضدآب در ساخت بالن

مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع

تاثیر شرایط آب و هوایی روی بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که استفاده از بالن تبلیغاتی، رابطه تنگاتنگی با شرایط جوی خواهد داشت.

بدین معنی که پس از تولید بالن تبلیغاتی و در هنگام نصب بالن، تیم نصب بالن تبلیغاتی شرایط آب و هوایی را از طریق کانال ها و سایت های معتبر بررسی نموده تا شرایط برای اوج دهی و نصب بالن مطلوب و مهیا باشد.

این نکته نیز مهم است که باران، برف و آفتاب خللی در استفاده از بالن ایجا نمی نماید و فقط شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که فقط و فقط طوفان شدید می تواند به نوعی خلل در استفاده از بالن ایجاد نماید، که فقط کافی است شما عزیزان در هنگام طوفان و بادهای بسیار شدید بالن را از ارتفاع بالا به ارتفاع پایین آورده و سپس مجددا به راحتی بالن را به ارتفاع مناسب هدایت نمایید.

در غیر این صورت هیچ شرایط آب و هوایی و جوی تاثیری روی بالن تبلیغاتی نخواهد گذاشت.

مدت زمان انجام نصب بالن از زمان ثبت سفارش:

می بایست اذعان نماییم که شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی با بسیاری از برندهای داخلی و خارجی فعالیت مستمر دارد و به لطف خدا توانسته است که محصولات خود را به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا ارسال نماید.

لذا بدین منظور به شما مشتریان گرامی و همچنین مخاطبین عزیز که قصد ثبت سفارش در زمینه تولید بالن تبلیغاتی را دارید اذعان می کنیم که شرکت دیبا با بهره گیری از پرسنل بسیار کار آزموده و مجرب و همچنین بهره برداری از دستگاه های بروز این امکان را فراهم نموده که در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات در نقاط مختلف کشور به بهترین شکل ممکن نصب گردد.

لذا از این رو با افتخار اعلام می نماییم که تیم نصب شرکت دیبا در یک بازه زمانی یک هفته الی ۱۰ روز از زمان ثبت سفارش در محل شما عزیزان حاضر شده و فرآیند نصب بالن و تحویل آن خدمت شما سروران انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع

بهترین رنگبندی های پارچه بالن جهت تولید بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که پارچه بالن در رنگبندی های بسیار جذاب تولید می شود.

لازم به توضیح است که بهترین پارچه برنی توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می شود که شرکت دیبا از آن برای تمامی سفارشات خود بهره می برد.

رنگ بندی های این پارچه شامل رنگ سفید، زرد، قرمز، صورتی، آبی، نارنجی، کرم، سبز، مشکی و رنگ های دیگر می باشد.

اما با توجه به اینکه جلوه ی بصری کار نیز مهم می باشد، تمامی رنگ هایی که عرض کردیم رنگ های جذابی خواهد بود، اما بهترین رنگ هایی که میتوانیم به شما عزیزان پیشنهاد دهیم که در ارتفاع خوب دیده می شود و چشم مخاطب رو به خود جذب میکند، رنگ هایی نظیر سفید، زرد و قرمز می باشد که چشم نواز خواد بود.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی باکیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *