جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 نحوه چاپ روی بادکنک

انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می‌توان یکی از بهترین و کارآمد ترین انواع مدل های تبلیغاتی تلقی نمود که به راحتی این امکان را برای شما سروران و مدیران و صاحبان مشاغل میسر می نماید که بتوانید نیازهای تبلیغاتی خود را به خوبی به کمک نحوه چاپ روی بادکنک تبلیغاتی جامه عمل پوشانده و از بازخورد و بازدهی بسیار مطلوب چاپ بادکنک در کوتاه مدت و بلند مدت بهره مند شوید.

روش و نحوه چاپ روی بادکنک

لازم به توضیح است که نحوه چاپ روی بادکنک بدین صورت می باشد که ابتدا شما سروران باید اطلاعات، لوگو، شماره تماس، آدرس و در کل هر آنچه که قرار است روی بادکنک تبلیغاتی چاپ بخورد را برای تیم طراحی شرکت دیبا از طریق اپلیکیشن واتساپ ارسال نموده تا بهترین و کارآمدترین طراحی لوگو به جهت تبلیغات شما سروران به صورت اختصاصی و سفارشی انجام گردد.

لازم به توضیح است که در هنگام ثبت سفارش چاپ روی بادکنک تبلیغاتی شما سروران تعداد و رنگ بادکنک تبلیغاتی را انتخاب نموده و موعد تحویل سفارش خویش را با توجه به حجم کاری که شرکت دیبا در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی دارد با شما هماهنگ می گردد و جمع بندی برای چاپ انجام می شود تا در موعد مشخص شده، سفارش برای شما عزیزان در هر نقطه از ایران عزیز که باشید ارسال گردد.

لازم به توضیح است که پس از به تایید رسیدن طراحی توسط شما مشتریان گرامی فرایند ساخت شابلون یا همان کلیشه آغاز شده و بعد از تهیه شابلون از لوگوی شما، نوبت به چاپ روی بادکنک می رسد که در تاریخ مشخص چاپ مذکور انجام شده و پس از بسته بندی وکیوم به همراه گیره و نی بادکنک و در صورت تمایل شما سروران به همراه پمپ باد بادکنک برایتان ارسال انجام خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: سفارش چاپ بادکنک تلیغاتی مناسبتی

نحوه چاپ روی بادکنک

چاپ بادکنک فوری:

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های پیشرفته در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و به کارگیری پرسنل مجرب و کار آزموده در امر چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی در کشور فعالیت می نماید.

لذا با یک نگاه اجمالی به سوابق کاری و رزومه بسیار قوی شرکت دیبا مشخص می گردد که ما توانسته ایم نیاز تبلیغاتی شما سروران را به بهترین شکل ممکن مرتفع نموده و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری داریم.

لازم به توضیح است که باید اذعان نماییم که فرایند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از بدو سفارش تا زمان تحویل در تهران، مدت سه روز کاری می باشد و اگر شما سروران در سایر استان ها حضور دارید در روز سوم سفارشتان به کانال های ارتباطی نظیر باربری، ترمینال ها و یا شرکت های هواپیمایی تحویل داده می شود و این امکان میسر می باشد که در روز چهارم بتوانید سفارش خویش را در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرید.

حال با توجه به اینکه برخی از مشتریان گرامی به علت ذیغ وقت و همچنین نیاز مبرم که به چاپ بادکنک تبلیغاتی دارند، سفارش چاپ فوری بادکنک خواهند داشت.

لذا شرکت چاپ دیبا این نوید را به شما سروران می دهد که در صورتیکه حجم کار ما این امکان را برای ما میسر نماید که بتوانیم چاپ بادکنک فوری را در یک یا دو روز کاری انجام دهیم، بدون هیچ مشکلی و همچنین بدون دریافت هیچ هزینه اضافه فرایند چاپ فوری بادکنک برای شما سروران انجام خواهد شد.

چاپ عکس روی بادکنک:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی، همیشه و در همه حال پیشنهاد چاپ متن و نوشته را به جهت تبلیغات نشان تجاری به صاحبان واحد های صنفی و مشاغل گوناگون را می دهد.

از آنجا که این دسته از مشاغل نیاز به این دارند که لوگو، اسم، آدرس صفحات مجازی و شماره تماس برای ایشان نمایش داده شود و چاپ گردد، لذا بهترین گزینه برای چاپ بادکنک استفاده از اطلاعات کلیدی مشاغل می باشد.

این امر موجب می گردد که مخاطب در نگاه اول متوجه منظور تبلیغاتی شما شده و بتواند با توجه به اطلاعاتی که روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شده است و از طریق راه های ارتباطی با شما عزیزان و صاحبان مشاغل ارتباط برقرار نبوده و نیاز خویش را مرتفع نمایند.

حال در بعضی از مواقع برای انجام برخی امورات فرهنگی و اجتماعی نیاز به استفاده از عکس برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می باشد.

لذا در این صورت شرکت چاپ دیبا برای چاپ عکس روی بادکنک نیاز به تصویر نقاشی شده بصورت سیاه قلم دارد تا بتواند طراحی مناسب را روی نقاشی مذکور انجام داده و سپس چاپ روی بادکنک را به بهترین شکل ممکن خدمت شما سروران ارسال نماید.

شایان ذکر است می توانید برخی از نمونه های انجام شده چاپ تصویر و یا عکس روی بادکنک تبلیغاتی را در صفحه اینستاگرام و یا سایت رسمی شرکت دیبا ملاحظه و مشاهده نمایید.

همچین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

نحوه چاپ روی بادکنک

چاپ متن روی بادکنک:

شرکت چاپ دیبا همیشه و در همه حال به مشتریان گرامی جهت چاپ روی بادکنک و یا چاپ روی بالن تبلیغاتی این نکته را اذعان می نماید که بهترین و کارآمدترین نوع چاپ، استفاده از متن و یا نوشته می باشد.

لذا باید بیان نماییم مادامی که شما عزیزان از متن و نوشته برای چاپ روی بادکنک استفاده می نمایید، می توانید هر نکته و یا هر کلمه کلیدی که می بایست روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شود را مورد استفاده قرار دهید.

این امر موجب می گردد که مخاطب بتواند به راحتی درک درستی از تبلیغات شما به دست آورده و ارتباط خیلی نزدیکی با تبلیغات شما پیدا کند.

لذا استفاده از نام و نشان برند شما عزیزان و همینطور نوع کالا، کار و خدماتی که ارائه می دهید و همچنین استفاده از آدرس صفحات مجازی می‌تواند یک روش بسیار درست و کارآمد برای تبلیغات روی بادکنک تبلیغاتی محسوب شود.

در نظر داشته باشید که امروزه با توجه به حجم بالای کاری تمامی افراد و همینطور طیف وسیعی از تبلیغات که به معرض دید عموم مردم می رسد، این نکته را به ما بیان می نماید که برای تبلیغات، بهترین روش این است که باید در اولین نگاه مخاطب را جذب نموده تا تبلیغات ما در ذهن ایشان هک شود.

این امر با یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که چاپ متن روی بادکنک می باشد میسر شده و بادکنک های تبلیغاتی مانند یک بنر و بیلبورد در سطح شهر تبلیغات شما را به دید عموم مردم می رساند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: بادکنک هلیومی تبلیغاتی

نحوه چاپ روی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *